Ono saapuu Suomeen. Hän on tunnetusti taiteilija vaan ratsastaako Winstonin maineella? Onko raati menossa katsomaan?
Mitä pidätte beatlelapsien musiikista muuten? Mukavaa musisointia Julianilta, Seanilta, jamesilta - muistaakseni jopa Dhanilta.
James on nyt luupissa. Iskä ja isän kaverit auttavat, mutta kuunteleehan häntä.
In his / her own right
6
84
Vastaukset
- vastustlamatonbeatle
Huvilateltan ulkopuolella kuunnellaan, jos sää suosii.
- vastustamatonbeatle
Tänään ono hesarissa, huomenna ja ma huvilateltassa
- Aisumasen
Kyllähän totuus on se, et Yoko saa kiittää Johnia ja Beatlesin maagista kosketusta hyvin paljosta, epäilen et rouva olisi jonkinlainen marginaalitaiteilija nykyään, ilman Johnia. Olihan ne Onon 60-luvun teokset aika mielenkiintoisia ja hauskoja silti, tykkäsin joistakin, kivaa oivaltamista ja raikasta erilaista näkemystä monissa.
- half of wind
John ei ikinä käynyt Suomessa tietääkseni, mut Yoko sentään. Tietysti jos Sean tai Julian käy täällä, niin sit voidaan todeta ainakin pienen osan Johnia vierailleen täällä. En nyt muista ovatko nämä 2 kundia täällä ikinä käyneet, mut Yoko on aiemminkin ollut täällä?...
- n....m
juup..
- vastaus...
on tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174