Minne on hävinny kaikki suurimmat passiivitalovalmistajat ja vouhottajat. Ei enää juurikaan puhuta moisesta julkisuudessa.
Minne hävisi passiivivouhottajat
4
241
Vastaukset
- sinnemennään
Käsittääkseni edelleen sinne ollaan menossa. Vuoden 2017 alusta kaikista rakennetuista omakotitaloista tulee passiivitaloja.
- hohhohho
Ja sitten 10-20 v päästä palataan takaisin, kun todetaan että pieleenhän se meni.
Ei tule toimimaan meidän elintavoilla ja elinoloissa. Turhaa vouhotusta...- on han noi ta
moniin olen törmännyt ja hyvin suunnitellun kaltaisia asumiskustannuksia ainakin, lisäksi sisäilmanlaatu on mitattu useissa kohteissa loistavaksi.
Homeen todennäköisyys laadukkaissa passiivitaloissa on huomattavasti pienempi kuin normi puutalopaketin rakennuttaneilla. Mutta toki tuo laatu maksaa. - tällasiin repee
on han noi ta kirjoitti:
moniin olen törmännyt ja hyvin suunnitellun kaltaisia asumiskustannuksia ainakin, lisäksi sisäilmanlaatu on mitattu useissa kohteissa loistavaksi.
Homeen todennäköisyys laadukkaissa passiivitaloissa on huomattavasti pienempi kuin normi puutalopaketin rakennuttaneilla. Mutta toki tuo laatu maksaa.Tietämättömän tyhjäpäistä lätinää. Asiat sotkettu keskenään ja väitteille ei mitään teknisiä perusteita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337