ELI MULLA JA MUN KAVERILLA ON RIITAA SIITÄ ETTÄ MÄ LAITOIN NUPPI NEULALLA HUULI LÄVÄRÄN ITE nii se suuuttu mulle siitä ja mä sille koska se ei väliitäny ku muhun sattu :(( ja mä en nytten tiiä mitä mä teen :C
BESUN kaa riidat ja perjantaina BILEET ;((
6
119
Vastaukset
- karkii!
pyyä anteeks ja sano et sulla oikeesti sattu ja se ei välittänyy!!!!!!!
- LololololololHAH
Omg kui säälittävää
- vähä-älyinen?:D
En nyt oikee tajuu miks se suuttu
- ootnolo
Eikä siis ihQ d44 vittu LOL OMG onks sun besu
Siis anteeksi nyt en tajunnu et mistä teidän riita johtuu?
Sun kaveris on sulle vihainen siitä että menit ottamaan lävärin.
Ja sä oot vihainen hänelle koska hän ei välittänyt susta kun sinua sattui niin kovasti?
a. Miks menit ottamaan lävärin?
b. Sun kaveris ei varmaan välittänyt sen takia koska menit tekemään jotain mikä sai hänet tulemaan surulliseksi, etkä välittänyt hänestä.
c. Et kysynyt hänen mielipidettä asiasta.
En halunnu nyt loukata sinua mutta en tosissaan saanu mitään selvää viestistäsi. Joten vastasin sillee miten mie sen ymmärsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337