3 Vuotta kestin

Nyt sitten vaihtui merkki Ei jaksa enään ostaa öljyä joka 5000 km jälkeen kilometerjä tuli 60 tuhatta ja sinä aikana vaan 12 litraa öljyä piti koneeseen kaataa huoltojen lisäksi. Nin auto oli tosiaan ockatavia 1.8 TSI dsg

10

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakivat siis

auton pois. Syy: maksamatttomat erät....Ja niin vaihtui auton merkki. Nyt Scania ja Volvo. Siis julkiset.

• Kyllä vaihtu ihan henkilöautoon, Eikä syy ollu maksamattomat osamaksut vaan pelko koska Dsg laatikko TAAS laukee tai ketju hyppää yli.

• Itäautotkin näköjään

hieman kehittyneet. Moskvitsiin piti tehdä koko öljynvaihto 5 tonnin välein. Skodillakissa se on näköjään automatisoitu kun poltetaan jäteöljyt koneessa.

• wonderboy2

Turon ei kannata ainakaan tänään jättää lottoa sisään.
      Minun Skodissani on 1 litran täyttöpullo riittänyt hyvin 30 tkm huoltovälin.
      Tasan ei käy onnen lahjat!

Tietysti jos omistat jonkun ihmeen ockatavian, niin kun kirjoitit se varmaan kannattaakin vaihtaa pois. Kokeile vaikka Vulva S80, tai Ford Siestaa.

• Litra vähän väliä

Niin, kun lisää aina litran kerrallansa.. Ja samalla uusi pullo peräkonttiin odottamaan lisäystä seuraavan 3 000 km kuluttua. Halvempaa olisi isommissa astioissa, mutta se vie liikaa tilaa.

• KOETA NYT PÄÄTTÄÄ

Ensin syynä oli muka iso öljynkulutus. Pari viestiä alempana syyksi muuttui pelko että DSG hajoaa tai ketju hyppää yli.

Todellisuudessa syy on kyllä vain pelkkä provoilunhalu. Kun ei auton merkkiä edes osaa kirjoittaa oikein, niin se osoittaa ettei heebolla edes sellaista ole.

• Niin kyllä minulla tollainen auto oli. Kirjoitus virhe varmaan johtui oluen määrästä. :) Tosiaan autosta korjattiin Kaksoismassapyörän kun autolla oli ajettu huimat 27 tuhatta. Ja niin siinä kävi lopussa että ostin 4 litran kannuja öljyä ja sitten kotona aina kun oli litra menny koneeseen niin täytin vanhan litran pullon takakonttiin ja taas pääsi muutaman tonnin ajamaan.

Onneksi tota ketjun hyppäystä ei käyny minun aikana mutta täällä netissä on aika paljon juttua että niin on käyny.

• 130cab
        turo555 kirjoitti:

Niin kyllä minulla tollainen auto oli. Kirjoitus virhe varmaan johtui oluen määrästä. :) Tosiaan autosta korjattiin Kaksoismassapyörän kun autolla oli ajettu huimat 27 tuhatta. Ja niin siinä kävi lopussa että ostin 4 litran kannuja öljyä ja sitten kotona aina kun oli litra menny koneeseen niin täytin vanhan litran pullon takakonttiin ja taas pääsi muutaman tonnin ajamaan.

Onneksi tota ketjun hyppäystä ei käyny minun aikana mutta täällä netissä on aika paljon juttua että niin on käyny.

Hauskaa tulee olemaan se mitä kaikkia vikoja keksit lisää matkan varrella.
        Tai toisaalta, jos nuo kaikki viat on olleet todellisia, niin mikset niitä sitten alkuperäiseen viestiin laittanut?

• kaikki sen tietää
        130cab kirjoitti:

Hauskaa tulee olemaan se mitä kaikkia vikoja keksit lisää matkan varrella.
        Tai toisaalta, jos nuo kaikki viat on olleet todellisia, niin mikset niitä sitten alkuperäiseen viestiin laittanut?

Miksi juuri niin olisi pitänyt tehdä?
        Huonojahan noi Skeidanpaskat ovat, DSG, TSI, jäykkä taka-akseli, sähkölaitteet...

• tonttu663

Tämä on ainakin vissiin jo 50. Skoda joka on Turolla taas se viimeinen. Mistä sinulle niitä ropisee???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe