..Facebookkiin... Jeps.. Kuvassa olin voimistelukisoissa, ja kuvat oolivat todella epämiellyttäviä.. kuvassa 1. olin perse päib kameraa, ja puvumme helmat ovat hyvin pieniä, ja kuva oli otettu läheltä... kuvassa 2. olin käsi pääni päällä, ja näytin siltä kuin olisin humalassa... Enkä pitänyt kuvista... ja kuvissa oli nimenomaan zoomattu minä, koska olin ainoa kuvassa... en edes tiennyt, että kaverini isä kuvaa, ja yksipäivä huomasin kuvat facebookissa, ja kaverini nauroivat niille... Ei ollut mukavia kuvia.. ja kun pyysin poistamaan kuvat, hän ei suostunut, ja sanoi "mä en haluu poistaa näit kuvii, ku ne on mulle tärkeitä".. ehdotin että voi pistää tietokoneen kuviin mutta ei.. ei... ja nyt melkein kaikki kaverini ovat nähneet sen., ja nauraneet, jonka takia minua pilkataan... Oliko twidän mielestä oikein laittaa kuvat, ja olla poistamatta ne..? JA OLEN ALAIKÄINEN...
Kaveri laittoi kuvan....
2
188
Vastaukset
- ei ollut reilua
Ei ollut oikein, koska ei kysynyt sulta lupaa saako laittaa julkisesti esille. Todella ikävää, että muut sitten pilkkasivat sua :(
- vaneri
No mitä vielä iniset, teet ilmoituksen kuvasta facebookille, sitten myöhemmin (tukipaneelista) katsot että mitä asialle on tehty. Jos kuvia ei poistettu, niin POLIISILLE ihan pokkana vaan! Jos nyt alat selittelemään että ''mutku ne on mun kamui en mä haluu sotkee poliisei tähä'', niin mietippä että onko tosi kaverillista hommaa, kun ei edes poista sinua loukkaavia kuvia. Löydät uusia ystäviä, ja sitäpaitsi tuo on laitonta hommaa. Jos olisin sä, niin ottaisin kytät mukaan, ois kiva nähä kun ne joutuu ongelmiin >:D Mutta valitettavasti se mikä laitetaan nettiin, pysyy siellä ikuisesti D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748