Foorumeilla juttua eri haulikoiden teräshauli kelpoisuudesta ja itsellä Baikal ij27. Mitä mieltä olette kyseisen aseen soveltuvuudesta teräshauleille? Niitäkin kyllä olen ampunut, mutta mistään en ole löytynyt yksiselitteistä vastausta siihen mitä Baikalin piiput tykkää pidemmän päälle teräshaulien käytöstä?
Teräshauli kelpoisuudesta?
4
7777
Vastaukset
- sepä riippuu
ihan haulikkosi iästä, baikalit tulivat teräshaulikelpoisina joskus 90-luvulla magnumpesitettyinä ja olivat silloin vielä kiinteäsupisteisia. mihinkään 70 tai 80 luvun pössykkään en tarjoaisi minkäänlaisia teräspatruunoita.
- dsgdfg
teräshaulikelpoisuudesta kertoo ranskanlilja logo http://www.rekkamies.com/images/fleur-de-lis_1005_52d.jpg
Jos tämä logo löytyy piipusta niin ase on teräshaulikelpoinen. Mutta ilmeisesti ij27:sta ei tätä logoa löydy.
Tästä lisatietoja:
http://eralehti.fi/erablogit/ps-pekka-suuronen/kestaako-ase-terashauleja.aspx- ja mainittakoon
se ranskanliljalogo kertoo teräshaulimagnumpatruunoiden kelpoisuudesta, sen kyllä pitäisi löytyä baikalista joo. mutta varsinaisesti ainakin aikanaan pelkkä teräshaulikelpoisuus saatettiin merkitä aseen kehykseen kolmella tähdellä jotka olivat kukin erikseen oman ympyränsä sisällä, tälläinen oli ainakin minulla aikanaan ja vielä kehykseen stanssattu enlanninkielinen teksti jossa mainittiin saatavan käyttää ainoastaan lyhyitä teräspatruunoita, vaikkakin oli magnumpesitetty.
- ja ettei
ja mainittakoon kirjoitti:
se ranskanliljalogo kertoo teräshaulimagnumpatruunoiden kelpoisuudesta, sen kyllä pitäisi löytyä baikalista joo. mutta varsinaisesti ainakin aikanaan pelkkä teräshaulikelpoisuus saatettiin merkitä aseen kehykseen kolmella tähdellä jotka olivat kukin erikseen oman ympyränsä sisällä, tälläinen oli ainakin minulla aikanaan ja vielä kehykseen stanssattu enlanninkielinen teksti jossa mainittiin saatavan käyttää ainoastaan lyhyitä teräspatruunoita, vaikkakin oli magnumpesitetty.
tulisi turhaa toraa tuohon äskeiseen tarinaani liittyen tuosta baikalista niin veljeni omistaa 90-luvun loppupuolelta peräisin olevanIJ-27:kan josta löytyy tuo ranskanliljalogo, ja myytiin nimenomaan teräsmagnumina ja on myöskin ammuttu huomattavat määrät kyseisiä patruunoita, ei mitään kulumisen merkkejä. piiput ovat aavistuksen raskaampitekoiset mitä näissä vanhoissa pössyköissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209