Melko hankalaa saada osia Suomesta, Palvelu halukkuutta ei juuri ole virmoilla, oon melko kyrpiintynyt, eikä ole kuin imukurkusta kyse. Autotarvikeliikkeistä saa osan kuin osan autoon viikossa. Motopuoli kaipais jotain samaa palvelua
Honda 125 GKR Sity Flai
5
126
Vastaukset
seelvä... elikkä tulevaisuudessa tiedät ettei kannata suomessa ostaa mopedia mihin ei saa osia...
- palvelualtis
Mopoliikkeillä ei juurikaan varaosia hyllyssä kaikki lähes tilauskamaa, siinä se kesä menee kun tyhjiä lupauksia odottelee
- jari 66
moi. käy katsomasta osia osoitteesta .motosport.com. henk kohtaisesti olen tilannut osia .osat dhl.llä 2 viikossa ovelle.
- Terofly
On muuten "honda 125 clr cityfly " ja osia löytyy vaikka kuinka paljon...
http://www.mc-scatter.com/moottoripyorien-osat-honda-alle-125cc-cityfly-c-24_67_926_736.html - näin on näppylät
Mutta kun ei vastata puhelimeen eikä sähköpostiin ja on muutakin hommaa kun oon niin köyhä ,että töissäkin on käytävä. Kyllähän niitä tulppia ja rattaita saa sekä muuta ylisosaa. Mutta huonoo on palvelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337