Moikka!
Sain joululahjaksi Canon IXUS 125 HS kameran. Oon ollu toooooosi tyytyväinen, mutta ärsyttää ihan hirveesti, kun en löydä MISTÄÄN , että miten ihmeessä, kun otan videon, äänet ei kuulu. Tietokoneelta en voi kuunnella, koska siihen tarttis ladata jtn erillisiä juttuja. Mulla on siis ihan tällänen vanha "koppakone...":D Ja oon aika huono näiden tietokoneiden kanssa, joten en osaa ladata sellasta:D Mutta kuitenkin, eiks kamerassa nyt pitäis äänet sentään kuulua...Vai kuinka? Apua!
Siis kuva kyllä mäkyy ja liikkuu, mutta esim jos puhun kameralle, suuni vain liikkuu, ja ääni on jossain...D;
Canon ixus 125 hs:ään äänet!!
whereäänet
2
123
Vastaukset
- hkjjrt
Ehkei siinä ole kovaäänistä. Kokeile television kautta, jos on johdot tallella ja sopiva tv.
"koppakone" on kuvissa parempi, kuin kannettava. Tämä selostetaan manuaalin sivulla 23. Paina nuoli ylös nappulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207