Ei täältä sattuisi löytymään aupparikaveria, joka asuisi näillä hoodeilla? Asun itse NJ:n pohjoispuolella noin tunnin bussimatkan päästä Manhattanilta ja olisi mahtava päästä tutustumaan muihinkin (suomalaisiin) auppareihin tällä alueella :)
Au paireja New Jerseyn/New Yorkin alueella?
minaah2
5
203
Vastaukset
- Idaa
Hei! Oon new jerseyssä aupairina :)
- Idaa
Missä kaupungissa oot? :) ite oon puolen tunnin junamatkan päässä nycistä :) eli et varmaa asu kaukana :)
- minaah2
Idaa kirjoitti:
Missä kaupungissa oot? :) ite oon puolen tunnin junamatkan päässä nycistä :) eli et varmaa asu kaukana :)
Asun Westfieldissä! Voit laittaa mulle spostia mminnn-@hotmail.com
- annihmh
Heippa! Mä oon tulossa syyskuussa myös sinne päin (40min Manhattanilta). Saa laittaa spostia osotteeseen annihmh@gmail.com :)
- exaupair
Albany nyt on aika kaukana Nykistä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299