Yritin tehdä online check iniä ja ihan ohjeiden mukaisesti, mutta silti se heittää ruudulle error herjan ja sanoo ettei muka tiedot täsmää vaikka oon tarkistanut ne monesti. Varasin lennot bravoflyn kautta ja soitin heidän asiakaspalveluun ja sieltäkään emme saaneet selvyyttä. Sanoivat että yrittäkää myöhemmin uudelleen. Yritetty on ja mitään ei tapahdu ja alkaa pikkuhiljaa hermot kiristyä. Osaisiko joku auttaa ???? Olisin äärettömän kiitollinen.
online check inissä ongelmia APUA
5
457
Vastaukset
- FR.
Ryanair on monesti varoittanut asiakkaitaan, että varauksen tekeminen bravofly:n kautta on laitonta ja kaikki varaukset on tehtävä suoraan Ryanairin sivulla. Syynä on lentoyhtiön mielestä bravoflyn (välittäjän) turhat lisämaksut, jotka väärentävät kokonaishintaa. Ryanair on yrittänyt estää nämä varaukset siinä välillä onnistumatta, mutta ehkä nyt on nämä turvatoimet onnistunut tehostamaan?
Lisätiedot netistä ja myös suoraan Ryanairin sivulta http://www.ryanair.com/en/news/blocking-screenscrapers-proves-ryanair-doesn-t-need-edreams-and-bravofly- FR.
Vinkkinä kuitenkin sinulle. On kolme vaihtoehtoa, jolla voi sitä check-iniä yrittää saada onnistumaan. Ensimmäisessä annetaan varausnumero ja maksukortin viimeiset neljä numeroa.
Tämä ei välttämättä käy, koska välittäjä on todennäköisesti maksanut lennot omalla kortilla (jos on maksanut). Kokeile vaihtoehtoa 2 tai 3:
..... varausnro e-mail reitti tai
.... lennon pvm e-mail reitti.
Ota selvää oletko saanut Ryanairin aidon varausnumeron, vai bravofly:n, joka ei kelpaa.
- tepaa2
Sain selvitettyä asian. Bravofly oli lähettänyt minulle väärän varausnumeron ja asian sain hoidettua melko helposti loppuenlopuksi :D Huomasin itse myös nyt sen, että ottivat välityspalkkion joka oli kyllä mielestäni turhan suuri, mutta pystyn toki elämään tämän kanssa ja vararikkoon en mene :P Suosittelen kyllä muita varaamaan lennot suoraan lentoyhtiöltä eikä välittäjien kautta. Näin ekaa lentoa varatessani olen oppinut kaikenlaista ja ensi kerralla äärettömän paljon fiksumpi ja tarkempi.
- TampereGirona
Minulla on myös ongelmia online-chekkauksessa. Olen varannut matkan Lowcostholidaysilta Tampereelta Gironaan. Lähtö on 26.10. ja paluu viikon päästä. Ei anna tehdä edes menomatkan tsekkausta, vaikka siihen on alle 15 pv. Pääsen siihen asti, missä on koneen penkkien kuvat, sitten se alkaa vaatimaan rahaa, vaikka olen syöttänyt Ryanairin varausnumeron ja koko matka on jo maksettu. Mitähän se tarkoittaa, että koneessa on kolmenlaisia paikkoja, punaiset, jotka jo varattu, muutama vapaa vihreä ja valtava määrä keltaisia, joita ei voi varata, mutta eivät ole varsinaisesti samoja kuin punaiset.
Tietääkö kukaan, pitääkö näiden valmismatkojen tsekkaus tehdä yhtä aikaa meno- ja paluulennolle. Jos näin, niin ongelma on siinä. Mitä nämä keltaiset paikat ovat. Ne ovat ikäänkuin lukittuja.- FR.
Älä rupea valitsemaan paikkoja, mene vain eteenpäin. Varaus on vapaaehtoista, 95% matkustajista ei mitään varauksia tee.
Tsekkaus onnistuu myös paluumatkalle, ehto: 3 viikkoa paluulentopäivään, muutoin vain meno onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279