Hei!
Olen 22vuotias nainen ja kirjoittanut joskus aikaisemminkin tänne.. Ei vaan hirveen hyvin tunnu nappaavan. Etsin siis kavereita/ystäviä noin 22-30v naisista ja miksei miehistäkin (seurustelen, en siis etsi suhdetta).
Asun itse Keski-Suomessa päin mutta saat olla muualtakin. Asun 3 koirani kanssa maalla. Lenkkeilen, vietän aikaa netissä surffaillen ja välillä pelaillen, telkkaria seuraan jos tulee mielenkiintoista ohjelmaa.
Pidän mm. ruoanlaitosta, leipomisesta, eläimistä, kalastuksesta, mökkeilystä, luonnosta, saunasta.
Olen rauhallinen, kuuntelevainen, erittäin hyvän huumorintajun sekä omat mielipiteet omaava nainen. Viihdyn paljon yksin mutta liika on liikaa.
En polta mutta alkoholia käytän välillä. Baareissa en käy kuin noin kerran vuodessa.
Toivoisin sellaisia kavereita, joiden kanssa voisi tavatakin jossain vaiheessa. Mulla on auto, joten jonkin verran helpottaa mahdollista tapaamista :)
En ala väsäämään tämän kummempaa romaania, kirjoittele jos yhtään kolahti. Ja jatketaan sitten tutustumista lisää!
Osoite on katariina_@luukku.com
Ystäviä yksinäiselle?
Nainen*********
1
554
Vastaukset
- niinkl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907