Hei, nämä pojat ilmeisesti tuttuja monelle... Kertokaa kommentteja? Onko ihan hurjia gigoloita?
heikin baari-matti ja heikki
13
2802
Vastaukset
- ofelia
Miten niin gigoloita? Siellähän lauletaan karaokea.
- Spede
Voin kertoo,et aika kovia gigoloita on..Naisia riitti niin suomesta kun ruotsistakin ja muista paikoista.
- Tiia
mikähän biisi oli sellanen,jota täällä baarissa paljon soitettiin?siinä laulettiin jotain alanyan kuningas jne..sen esitti joku suomalainen mies.
- 2girls
??? Ei kuulosta tutulta. Oiskohan Heikki lauleskellu jotain omalla sanotuksella? :)
- Minä
Kyseisen biisin laulaa Bablo!!!
- laalaalaa
Minä kirjoitti:
Kyseisen biisin laulaa Bablo!!!
Pablo sen laulaa, mutta Heikki juttelee sinne väliin turkiksi.
- Tiia
Mut mikä tän bablon biisin nimi on?auttakaa,et löydän sen jostain :)
- cd:llä
Alanyan kuningas
- Tiia
cd:llä kirjoitti:
Alanyan kuningas
tän biisin vois saada,kun netistäkään sitä ei tahdo löytyä? :(
- nainen
ne on tosi mukavia.. heikki vähän vanhempi ja matti oikein mukava nuori mies =)
hyvä meno siel hegen baaris.- 2 girls
Joo, tosi mukavia olivat! Ilmeisesti eivät ole kovia "gigoloita", koska kukaan (paitsi yksi) ei ole asiaa kommentoinut, saatikka kertonu omakohtasia kokemuksia. =)
- seurailleena
jutut! Aikas outoo, tuon kokoisessa maassa on vain yksi baari(nimi), joka pyörii päivästä/kuukaudesta toiseen täällä!!! Ehkäpä, joku yksilö pitää yllä tätä juttuu=))))
- ....
Heikki on ainakin aivan kusipää, vanha irstas äijä. Hänestä kokemusta jo vuodelta 1997, olin nuori tytöntyllerö luokkaretkellä ja hän taisi yrittää jokaista meidän luokan tyttöä, minuakin lähenteli ja kun en lämmennyt sitä sai kuulla olevansa huora. Että tällainen "ihana" Heikki. No joo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738