heikin baari-matti ja heikki

2 girls

Hei, nämä pojat ilmeisesti tuttuja monelle... Kertokaa kommentteja? Onko ihan hurjia gigoloita?

13

2802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ofelia

Miten niin gigoloita? Siellähän lauletaan karaokea.

• Spede

Voin kertoo,et aika kovia gigoloita on..Naisia riitti niin suomesta kun ruotsistakin ja muista paikoista.

• Tiia

mikähän biisi oli sellanen,jota täällä baarissa paljon soitettiin?siinä laulettiin jotain alanyan kuningas jne..sen esitti joku suomalainen mies.

• 2girls

??? Ei kuulosta tutulta. Oiskohan Heikki lauleskellu jotain omalla sanotuksella? :)

• Minä

Kyseisen biisin laulaa Bablo!!!

• laalaalaa
        Minä kirjoitti:

Kyseisen biisin laulaa Bablo!!!

Pablo sen laulaa, mutta Heikki juttelee sinne väliin turkiksi.

• Tiia

Mut mikä tän bablon biisin nimi on?auttakaa,et löydän sen jostain :)

• cd:llä

Alanyan kuningas

• Tiia
        cd:llä kirjoitti:

Alanyan kuningas

tän biisin vois saada,kun netistäkään sitä ei tahdo löytyä? :(

• nainen

ne on tosi mukavia.. heikki vähän vanhempi ja matti oikein mukava nuori mies =)
      hyvä meno siel hegen baaris.

• 2 girls

Joo, tosi mukavia olivat! Ilmeisesti eivät ole kovia "gigoloita", koska kukaan (paitsi yksi) ei ole asiaa kommentoinut, saatikka kertonu omakohtasia kokemuksia. =)

• seurailleena

jutut! Aikas outoo, tuon kokoisessa maassa on vain yksi baari(nimi), joka pyörii päivästä/kuukaudesta toiseen täällä!!! Ehkäpä, joku yksilö pitää yllä tätä juttuu=))))

• ....

Heikki on ainakin aivan kusipää, vanha irstas äijä. Hänestä kokemusta jo vuodelta 1997, olin nuori tytöntyllerö luokkaretkellä ja hän taisi yrittää jokaista meidän luokan tyttöä, minuakin lähenteli ja kun en lämmennyt sitä sai kuulla olevansa huora. Että tällainen "ihana" Heikki. No joo....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe