Inhoan noita asiakaspalvelupuheluita. Ne tahallaan pitkittävät puhelun avaamista, että €uroja kilisisi kunnolla. Kuumana kuin hellankoukku kuuntelin automaatin vastaajaa; sinua palvellaan pian.
Aloin siinä kuunnellessa syvähengittämään. Joka toisella oikealle puolelle, sitten vasemmalle. Tressi laantui siedettäväksi. Kun olin laskenut syvähengityksiä yli sadan, olin jo happihuppelissa.
Tein yllättäen rästitöitä itteni lähes läkähdyksiin. Jätkän v-käyrä laski. Mistähän tuokin kikka pälähti päähän? Siitä ksi kun paha tressi valpastuttaa aamulla hereille turhan aikaisin. Siihenkin tuo auttaa.
Tressaantuneelle tehohengitystä
traumalainen mies
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295