am6 derbi?

onksderbihyva

onko missään derbi vm. ollut minarellin am6? tai saako derbin runkoon kiinni am6 moottorin?

17

6627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vsjjsvdlsoka

Kyl mä uskosin, onhan niitä cpi mopojakin ollu joihin ihmiset on korvannu cpin oman moottorin am6lla, mutta derpistä en oo ihan varma.

• minarelli hater

Miks vitussa haluut rabasan tilalle munarallin??? Paskin kone mitä on, aivan KAAMEAN paljon välivapaita!! Tiedän koska olen ajanut 7000km deeteellä jota piti kokoajan huoltaa ja lopulta leikkasi kiinni. Nyt GILERALLA ajettu 9000km ja en ole kertaakaan huoltanut ja ei yhtään välivapaita.

• onksderbihyva
        minarelli hater kirjoitti:

Miks vitussa haluut rabasan tilalle munarallin??? Paskin kone mitä on, aivan KAAMEAN paljon välivapaita!! Tiedän koska olen ajanut 7000km deeteellä jota piti kokoajan huoltaa ja lopulta leikkasi kiinni. Nyt GILERALLA ajettu 9000km ja en ole kertaakaan huoltanut ja ei yhtään välivapaita.

minarellissa ei oo kyllä yhtään välivapaita jos osaa vaihtaa oikein vaihteita... ja jos ei osaa nii kyllä niitä välivapaita paskarabasassakin tuleee.

• Pena271
        minarelli hater kirjoitti:

Huolla sitä senki homo.

• mr.papi

Alkaa kyllä ihmetyttämään, eikö ihmisten tyhmyydellä ole m i t ä ä n rajaa? Veikkaampa että suurin osa jotka täällä kokoajan jauhaa siitä mitenkä kaikki moottorit leikkaa kiinni, eivät ole edes koskaan nähneet sellaista moottoria. Tuskin edes tietävät mistä syistä moottori voi leikata kiinni. Ovat vain joskus sattuneet kuulemaan tuon nykyään niin paljon puhutun sanan kuin "leipominen" ja sitä sitten pitää viljellä joka ikisessä lauseessa, vaikka ei edes liittyisi asiaan millään tapaa.

Jos koittaisitte vaikka keksiä pikkuhiljaa (mieluiten vähän nopeamminkin) jonkin uuden jutun mitä hokea, alkaa tuo leipominen olla jo vanha vitsi...

• mr.pÖpi

Mäki inhoon munarallia.

• onksderbihyva

mutta siiis onko missään derbissä vakiona am6 ??????? haluaisin vastauksia enkä mitään am6 vs rabasa paskamyrskyä:)

• onksderbihyva

vitun jonnet kertokaa nyt stna

• Sillä se

Google...

• megasorsa

No en oo ainakaa ite kuullu, ja kaipa semmosen sais modattuu derbin runkoon, en tosin tiedä miksi kukaan tekisi moista, koska en näe tässä minkäänlaista hyötysyhdetta. Jos haluu mopon Minarelli AM kuutosella, kannattaa mieluummin ehkä ostaa se jammu/rieju etc.

• Otsanahka

Voi herranpieksut ja voi vittu muksut!!
      Itse käytän XPS pösössä Morini 2T6M moottoria ja tytöt kertoa, ettei ole virityksienkään jälkeen tarvinut enää koskaan ottaa kuuskoloavainta tahi lukkopihtejä esille kun on voinut pitää lohkot ummessa. Miksiköhän..? Kun lähdetään kilpasarjasta asteittain katsomaan mikä moottori pientehoisista "voittaisi" NIIN VARMASTI MOLEMMAT OMALLA OSA_ALUEELLAAN!!! ----kuka muistaa gas gas moottoriiiiiiii--- ihquuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

• lattunee

Ei ole missään derbissä ollut am6 tosta

• kapasaka

https://www.wandamotor.fi/kuvat/derbi_senda_05_06_minarelli_am6_sopivuudet.pdf

itse esimerkiksi lohkoja portanneena ja 2-tahti kilpamoottoreita tehneenä voin kertoa että am6 moottorit on todella kestäviä ja tehokkaita moottoreita, oikein huollettuna. idiootit toki saa kaiken rikki ja esim halvoilal ja paskoilla männillä saa tuon am6 koneenkin paskaksi. ja niitä välivapaita toki saa aikaan kun vaihteensiirtäjän tapit tai siirtäjän uran saa kulumaan ja siinä onnistutaan sillä kun ei vaihdeta ikinä alakerran öljyjä, tai laitetaan alakertaan väärät öljyt

• am6toderbi

haluaisin itekki tietää

• Anonyymi

Ainakin aprilia rx on am11

• Anonyymi

No voi vittu saatana derbi käyttää d50b0 moottoreita eikä yhdessäkään derbissä ole ollu am6 konetta eikä niihin tuu derbin kone paljo parempi viritykseen vitusti isompi imukanava nii saa paremmat läpät itel oli derbin konees m1000 arctic catin toinen pytty eli 500cc ja ku saatiin ajo kuntoon nii ajoin ehk noin puol kilsaa vedin kutosella kaasun pohjaan ja moottorin sisuskalut oli tullut ulos ja pytty halkes että sellasta

• Anonyymi

derbi xtreme on minarelli am6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      44
      5199
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      521
      1755
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe