Sain viikko sitten mahdollisen migreenikohtauksen, joskin en ole ennen sellaista saanut joten en voi tietää, oliko kyseessä varmasti migreeni vai jokin muu. Kuulostaako oireet tutuilta?
No ensin iltapäivällä alkoi jumalaton päänsärky ja alkoi tulla paha olo, sitten katosi tunto käsistä käsivarsia myöten. Tuntui että kaikki taidot katosi, käsiala muuttui sotkuiseksi, en saanut takin nappeja napitettua enkä vetoketjua vedettyä ylös. Musiikintunnilla kun aloin laulaa vanhaa ja tuttua laulua, niin meni ihan nuotin vierestä ja epävireessä. Ja tää jatkui monta tuntia.
No lähdin sitten kotiin ja kotona päänsärky paheni ja alkoi oksentelu. Silmät ei kestäny edes hämärtyvää iltapäiväistä päivänvaloa ja jopa kellon tikitys sai korvissa soimaan inhottavasti. Vietin siis koko illan säkkipimeässä omassa huoneessa peiton alla. Oireet kesti noin 7 tuntia.
Kuulostaako tutulta? Onko tää ihan normaali migreenikohtaus?
Mahdollinen migreenikohtaus?
1
204
Vastaukset
- karliina75
Itse kävisin kyllä lääkärillä, jos et ole aiemmin kokenut mitään samanlaista tai et ainakaan epäile koskaan saaneesi migreenikohtausta.
Sain itse eilen illalla kesken jumppatunnin kamalan päänsäryn, joka muuttui kotona huonoksi oloksi ja jatkui huonona olona vielä tänäänkin. Puolen päivän jälkeen alkoi helpottaa. Mutta muita oireita ei ollut päänsäryn ja pahoinvoinnin lisäksi kuin että ruoka ei maistunut ja vatsa meni löysälle. Ihmettelin itsekin, että mitähän tuo oli. Olen kärsinyt migreenistä joskus lapsena ja viimeksi n. 2 vuotta sitten sain yhden kohtauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717