Tapasimme auomitrewffeissä kolmisen vuotta sitten. Mies näytteli hyvää miestä, mutta mitä sitä paskaa. nyt se makaa tuossa sohvala hirveässä sammumispistekännissä, eik' sano mulle mitään. olen järkyttynyt asioiden saamasta käänteestä ja on ihan hirveet'. Hän uskotteli minulle olevansa kunnon mies...kaikkea kanssa. Tuossa se kännisä makkaa. Nelijän lapsen isä ja kahden lapsen isoisä. Olen j'rkyttynyt. Ja kaksi kissaamme ovat vielä enemmän poissa tolaltaaan. Mi teen? Tämä kaikki on suomitreffien syytä. Mieheni on sammunut ja sitä ei kiinnosta yhtään mikään. Olen pettynyt suomitreffien tarjontaan.. >Kuka voisi auttaa. Tarvitsisin muutaman tonin, että voisin aloittaa elämäni uudelleen tämän vastoinkäymisen jälkeen.
Mies kännissä ja nukkuu
siwan nainen
4
343
Vastaukset
- LAAVJUUOOLVEIS
Kirjoita minulle, osittedni on roope@hotail.com. Annan sinulle kaiken minkä voin!!! oleet kaikkeni, rakastan sinua ja haluan antaa sinulle uuden alun! Mennään niamisiin ja tehdään monta ihmistä onnellisksi, sinun vanhempasi ja minun! laavlaavjuu!
- varpunen6
No et sinäkään mikään lintu ole! puoli viiden aikaa kirjoittelet itse mitä sattuu.. kissat järkyttyneitä?... et ite sattuis olemaan kännissä
- Ihan oikeen sulle
Turhapuronko läysit??
- hik ja röyh
Sopisi minuun, tosin vaimo ei taatusti kirjoittele tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249