on Ylämyllyllä melkein vastapäätä Osuuspankkia..sain sieltä asiantuntevaa palvelua ja nopean huollon autooni, eikä tarvinnut maksaa itseään kipeäksi...Joensuussa tuntuu olevan jonkinlainen kartelli hinnoissa, mutta tämä pieni paja ilmoitti Karjalaisessa tuntihinnakseen 45 e .
Auto laitettiin huolella ja kiireettömästi, kaveri oli ollut jossain isossa firmassa ennen töissä, mutta oli nyt aloittanut oman yrityksen.
Toivon hänelle asiakkaita ja menestystä, ainakin minun pieni kulkuneuvoni on nyt oppinut reitin Ylämyllyä kohti, jos jotain pientä kulkuneuvooni tulee, on osoite tiedossa....
Firman nimi on Ylämyllyn auto- ja konekorjaamo, ja osoite Ylämyllyntie 61.....
erittäin hyvä autokorjaamo
29
4064
Vastaukset
- Vai niin.
Ja satasenko sait mainostamisesta vai pari tuntia ilmaista korjausta?
Onhan näitä pieniä asiansa osaavia korjaamoja lähes joka kylässä, ja niiden ei tarvitse edes palkata ketään Suoli24-foorumille itseään kuhumaan.- Lukihäiriö?
Suoli24?
- Anonyymi
Enon kirkonkylällä ei ainakaan aina ole osaavaa väkeä. Paikallisessa pajassa on välillä mitälie juoppoja kylän sällejä hommissa silloin, kun ei ole putki päällä. Punovat pultit pulttikoneella väkisin väärälle kierteelle. Vanhaan hyvään aikaan kylällä oli useitakin ammattitaitoisia ja luotettavia asentajia. Ovat jääneet jo ansaitulle eläkkeelle. Ajat muuttuu ja tavatkin näköjään.
- gggggggggggggyu
Itte kirjoittanu tuon viestin
- Anonyymi
Niin miekin sen itte kirjoitin.
- T Uulipuku
Näinhän se menee: kehu jotakin asiaa, niin johan ollaan ronkkimassa ja epäilemässä mielenterveyttä tai ainakin tarkoitusperiäsi. Vaan annahan olla, jos ivaat ja pilkkaat jotakin, niin johan saat hännystelijöitä.
Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa? Onko itsetunto lorahtanut wc-pönttöön?- iloinen ja onnelline
Tällaista se on nykyajan meno, ei saa olla yhtään positiivinen, pitäis kulkee aina suu väärällään ja haukkumassa/arvostelemassa muita.
Onko maailma niiiiin paha, vai tekeekö ihmiset sen? - Kuka estää?
iloinen ja onnelline kirjoitti:
Tällaista se on nykyajan meno, ei saa olla yhtään positiivinen, pitäis kulkee aina suu väärällään ja haukkumassa/arvostelemassa muita.
Onko maailma niiiiin paha, vai tekeekö ihmiset sen?Jokainen voi olla ihan niin positiivinen kuin haluttaa muista välittämättä ja persus kestää, mutta ihmiset on nykyisin tottuneet erilaisiin vedätyksiin ja suhtautuvat mainostukseen lievästi ilmaisten kriittisesti..
Jos joku vielä kuvittelee etteikö itseään ja omia tuotteitaan/palvelujaan tuotaisi esille ja kehuttaisi toisina henkilöinä esiintyen tai ainakin tuttavien ja lähisukulaisten avustuksella, niin siitä vaan sitten elämään edelleenkin siinä luulossa. Sitäkään ei kukaan estä. - Kakoisuud123
Kuka estää? kirjoitti:
Jokainen voi olla ihan niin positiivinen kuin haluttaa muista välittämättä ja persus kestää, mutta ihmiset on nykyisin tottuneet erilaisiin vedätyksiin ja suhtautuvat mainostukseen lievästi ilmaisten kriittisesti..
Jos joku vielä kuvittelee etteikö itseään ja omia tuotteitaan/palvelujaan tuotaisi esille ja kehuttaisi toisina henkilöinä esiintyen tai ainakin tuttavien ja lähisukulaisten avustuksella, niin siitä vaan sitten elämään edelleenkin siinä luulossa. Sitäkään ei kukaan estä.Itse huollatan autoni merkkiliikkeesä en koskaan veisi minnekkään nyrkkipajan tunarille. Hyi vittu ne korjaajatkin haisee paskalle ja polttaa röökiä autossa sisällä. Laakkosella osaavat hommansa mielummin maksan tuplahinnan siitä.
- repeee
Ootkin ilmeisesti todella tyhmä. Mitä järkeä maksaa laakkoselle 100e/tunti osat 3-4kertaa normaalia kalliimmat kun jollekkin pienemmälle korjaamolle n.50e/tunti ja osat maksaa sen mitä motonetissäkin. Eriasia tietysti jos ajelet uudelle audilla niin ymmärrän siinä tapauksessa tuon laakkosella huoltamisen.
- huihait suomi24:ssä
se on aika jännä juttu,että nuo morkkaajat ovat pelkureita, kukaan mollaaja ei uskalla naamaansa näyttää ( = rekisteröimättömiä )...liekö heillä yhdelläkään mollaajalla edes autoa ???
- Retu2
Itse olen viemässä kyseiselle korjaamolle autoni. Ja olen melko luottavainen työn tuloksiin. Palautetta pukkaa ensiviikolla?Kyllä merkkiliikkeiden mm.Hartikaisen ja Laakkosen hinnat ovat sellasia, jotta ei mitään tolkkua. Tyyliin kun auton ajaa sisään halliin,niin se maksaa jo 200 €.
- merkkikorjaamo
Mitä tähän merkkiliikkeisiin mm laakkoseen ja hartikaiseen tulee. Niin aina hekään eivät saa autoja kuntoon vaan vaihdattavat joskus osia aivan turhaan ja tämän lystin maksaa asiakas. Kun olen kuullut huhuja että siellä on osia vaihdettu tyyliin tämä osa pitää vaihtaa jos se vika johtuisi tästä, ei johtunut sitten vaihdetaan taas jotakin muuta, ja ei se silläkään korjautunut. Siis tässä tullaan siihen tilanteeseen että merkkiliikkeissäkään ei tiedetä tarkkaan mikä siinä on vialla,
- verohyena
Tekee kuititta se kannattaa.
- Näinikkää
Merkkiliike mm laakkonen,hartikainen,avainvaunu eivät saa velottaa tilatuista osista jos ne eivät ole rikki ja suotta vaihdetaan! Joten pyydä aina raportti mitä ovattilanneet ja korjanneet
- autoilija
Näinikkää kirjoitti:
Merkkiliike mm laakkonen,hartikainen,avainvaunu eivät saa velottaa tilatuista osista jos ne eivät ole rikki ja suotta vaihdetaan! Joten pyydä aina raportti mitä ovattilanneet ja korjanneet
Tää Ylämyllyn korjaaja kyllä kirjoittaa kuitin ihan pyytämättä. Kun menin hakemaan autoani huollosta - oli kuitti kirjoitettu valmiiksi. Olen tosi tyytyväinen hänen työhönsä.
Suhteellisen edullinen ja nopea. Suosittelen vilpittömästi. - Satasen laina
autoilija kirjoitti:
Tää Ylämyllyn korjaaja kyllä kirjoittaa kuitin ihan pyytämättä. Kun menin hakemaan autoani huollosta - oli kuitti kirjoitettu valmiiksi. Olen tosi tyytyväinen hänen työhönsä.
Suhteellisen edullinen ja nopea. Suosittelen vilpittömästi.Kannatan minäkin pieniä autokorjaamoita. Kyllä siellä työt osataan ja hyvin tehdään eikä hinnoissa ole samallalailla ilmaa niin kuin " ketjuihin " kuuluvilla korjaamoilla.
- Retu2
Satasen laina kirjoitti:
Kannatan minäkin pieniä autokorjaamoita. Kyllä siellä työt osataan ja hyvin tehdään eikä hinnoissa ole samallalailla ilmaa niin kuin " ketjuihin " kuuluvilla korjaamoilla.
Suosittelen! Halpaa ja asiantuntevaa huolto ja korjaus palvelua. Ja kuitin kanssa. Veikkaan,että säästin n.200€?
- OH-hoijjaa
Että sellasta.
Ja minä kun luulin jo kaiken nähneeni. - Automannen
Autokorjaamot on perseestä. Palvelu on perseestä. Hinnat on perseestä. Kaikki on perseestä. Tekin ootte perseestä. PERKELE!
- alpoo
Ja sinä oot kaikesta päätellen syntynyt perseen kautta vitun mulatti.
- jopollarantsikkaan
😂😂😂😂😂😂😂päivän parhaat naurut.
- Anonyymi
minäki käytin ja oli laitettu perä öljyt koneeseen ja toiste päin joo melkonen pärnäsen korjaamo!
- Anonyymi
Paikallinen karaokekuningatar viihdyttää kiihdyttää siellä, tangon luikauttaa, ässät suhisee. Ääni on hunajata!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136