Olen 16 vuotias tyttö, jolla on tarkoitus aloittaa terveellisemmät elämäntavat sekä kohottaa ja pitää yllä hyvää yleiskuntoa. Olen noin 167cm pitkä ja painan 57kg. Ikinä en ole harrastanut säännöllisesti liikuntaa mutta nyt olisi tarkoitus käydä viikossa ainakin näin alkuun 2× salilla sekä kerran jumpassa ja lenkillä. Kysyisin teiltä kokeneimmilta vinkkejä tai vaikka valmiiksi laadittua saliohjelmaa jolla saisi rytmin hyvin käyntiin ja löytäisi ne kehon piilossa olevat lihakset. Semmoinen missä tulee viikossa käytyä kaikki kehon lihakset. Kiitos jo etukäteen ! (:
apuaja aloittelijalle? salireeniohjelmaa?
tästäselähtee
1
117
Vastaukset
Jos käy salilla vain 2 kertaa viikossa, ei ole mitään järkeä lähteä monijakoisia ohjelmia tekemään. Yksijakoinen ohjelma on siis paras. Googlettamalla löytyy vaihtoehtoja, mutta itse suosittelen kultaista kuusikkoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214