Valmistuin suurtalouskokiksi kesän alussa. Olen ollut kesäkuusta lähtien silloin tällöin alaani liittyvässä töissä, ja joka päivä yhä enemmän tuntuu että ei tämä homma ole mun juttu. Vaikka en varsinaista kokin hommaa teekään. Onneksi.
Olen nyt vakavasti harkinnut lähteä opiskelemaan (mielummin uudelle paikkakunnalle) jotakin uutta, josta olen oikeasti kiinnostunut. Ei vain ole minkäänlaista käsitystä että mitä Se olisi. Kuitenkin hyvä tulevaisuus työtarjonnassa olisi ihan hyvä.
Olen kiinnostunut mm. liikunnasta/urheilusta, mutta taidan suosista pitää sitä vain harrastuksena, sitten on eläimet ja eläintenhoitaja kiinnostaa nyt eniten, mutta millainen tulevaisuus sillä alalla on, menisikö opiskelut vain hukkaan. Musiikista ja tanssistakin olen jollain tapaa kiinnostunut mutta eiköhän nekin ole parempi pitää harrastus mielessä.
Olen vain varma että nuo kokin työt ei ole mun juttu.
Ammatti hukassa!
turhakokki
2
132
Vastaukset
- juli3
Jos Espanja kiinnostaa kielenä ja maana... niin Hartolassa alkaa tammikuussa 6kk kielikurssi, josta 2kk on Espanjassa Malagassa. Olen hakenut itse kurssille 2kertaa, mutta se ei ole alkanut vähäisen osallistujamäärän takia. Yritän sitten itte löytää ihmisiä keitä kiinnostais lähteä espanjan kieltä opiskelemaan, että sais sen hartolan kurssin alkamaan. Kouluun saa myös opintotuen! opiston sivu: http://www.ihop.fi/fi/Opiskelu/Kielikurssit ulkomailla.html Ota yhteyttä jos kiinnostaa :)
- Kuljetuspuoli
Mene kuljetusalalle. Töitä riittää ja palkkakin on kohtuullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813