MTV Total kanavat auki

F1 näkyy nyt

7

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tooma1

no ei näy MIkkelissä kaapelissa.prkl!!!!!!!!!!!!!!

• kermaperuna

Näkyy ainakin Peitsarissa. Kanavapaikalta 50 alkaen.

• dkfghdfjgn

No en kyllä maksaisi noista kanavista latinlatia, vanhat kymmeniä kertoja pyöritettyjä leffoja viikonloppunakin, tosi hyvä mainoskampanja :)
      Miten voi suomassa olla ohjelmat näin ala-arvoisia, nuo virolaisetkin on naurannu
      noille jo vuosikymmen sitten.....vaan täällä voi näyttää vaik testikuvaa pelkästään ja porukat on tyytyväisiä.

• nyt loppu

Päätin lopettaa koko kanavapaketin, kun sinne lisäilevät ja poistelevat omia aikojaan kanavia. Hintaa tietysti nostetaan joka lisäyksen mukana!
      Pitäkööt formulansa ja urheilunsa. Minä haluan itse valita mitä kanavia minulla on valittavina, en mitään pakkomyyntipakettia.

• entinen total

Huijausta ja samat elokuvat päivästä toiseen, totalin sport kanavalla formula kisat on pilkottu ruutuun, siten että kisa näkyy pienellä yläkulmassa ja tulokset täyttää puolet ruudusta, haluan nähdä kisat livenä, siinä selviää myös tulokset....

kukahan v,,,n älypää tonkin formaatin on keksinyt.......................?

• Katso F1 Maxilta

Miksi et katso lähetystä MTV Max -kanavalta? Ainakin tähän saakka varsinaiset lähetykset ovat olleet Maxilla ja nytkin iltaisin klo 22:35 siellä on koosteet F1 talvitesteistä, vai eikö Max kuulu kanavapakettiisi?

• Tarpeeton pois

Näin otat kaiken irti tulevasta F1-kaudesta: http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset.shtml/2014/02/1866043/nain-otat-kaiken-irti-tulevasta-f1-kaudesta

Mitäpä tuohon enää lisäämään. Muutaman kanavan menetys Total-paketista ei paljoa heilauta. Antenniverkossa vaikutus on isompi, kun ne eivät ole viemässä kapasiteettia.. Mainostajia ei kiinnosta kanavat, joilla ei ole riittävästi katsojia edes peittämään kanavan lähetyskuluja.

Tuli kirje, jossa todetaan muutaman kanavan poistuminen olevan riittävä syy sopimuksen purkamiseen. Minulle ei tämä palvelutason muutos aiheuta toimenpiteitä..;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe