Vain rahat kelpaa

Entinen isä

Yli 40 vuotta kesti ennenkuin sain tietää etten olekkaan isä lapselleni. Hän ei ole koskaan tullut luokseni että olisi ollut yön yli taikka edes aamusta iltaan. Tapaamiset ovat olleet hyvin harvat, vain muutama näiden vuosien aikana. Minua ei ole koskaan kutsuttu käymään. Runsaiden lahjojen jälkeen en ole saanut kiitosta koskaan. En edes tiedä mitä tykkäsivät. Vihoviimein tein DNA tutkimuksen ja sitten vasta riemu nousi. Kun kerroin etten olekkaan hänen isänsä niin olin vain täysi paska. Loukkasin hänen äitiänsä. Halusin tehdä hänet perinnöttömäksi jne. Rahat jotka tunnollisesti maksoin elatusapuna eivät riitä. Nyt täytyy sitten vielä perintökin saada.
MILLÄ PERUSTEELLA??? Viesteihini ei kukaan vastaa, koskaan. Missä on oikeudenmukaisuus?

3

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilukerho?

Tekstistäsi ei lainkaan käynyt ilmi kuinka sinä olet lapsesta nauttinut näinä vuosina. Normaali isä nauttii ja rakastaa lastaan.

Sitten tunteettomasti heitit lapselle, ettet edes isä ole. Lapsenko syy tämäkin oli? Eihän hän siinä toki mitään menettänyt. Surkea isähän olit vuosikaudet. Hän toipuu kyllä, ja sinä voit jatkaa rutinaasi.

Moni joka adoptoi lapsen ja sitä omanaa pitää, kiintyy lapseen, eikä käyttäydy kaltaisesi lailla. Ihan on sinulle oikein, ettei viesteihisi vastaa, miksi pitäisikään?

• Isänä oleminen on ki

Exä ilmoitti ennen eroa ettei tytär ole oma. 10 vuotta olen lasta tavannut ja ruokkoja yms harrastuksia maksanut ja hän mainio tyttö ja ilo olla isä hänelle. Tyttö ainakin pitää minua isänään ja minä häntä lapsenani; sehän on tärkeintä. Saa myös periä minut "oikeiden" lasteni kanssa.

• Rehtikerho

Lukikohan Reilukerho? Entisen isän viestin ja ymmärsikö? Ei lahjoja laiteta, jos ei rakasta. Vastarakkautta ei ole saanut. Entinen isä, ota puheeksi lapsen kanssa (aikuinen varmaan) ja keskustelkaa asia selväksi. Haluaako hän ja haluatko sinä pitää vielä yhteyttä. Nyt kaikki rahojen ja lahjojen anto voi loppua, katso riittävätkö tunteet. Perintösi laitat sinne minne ne parhaiten katsot kuuluvaksi. Jätä äidin mielipide kokonaan omaan arvoonsa, itse naisena koen, että hän on toiminut väärin sekä sinua että lastaan kohtaan. Surkea ihminen! Voimia, yllätystieto on varmaan raskas kantaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      67
      2090
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1661
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1367
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1142
    Aihe