Eli ei mitään ongelmia mutta aina kun juon alkoholia ja menen yökerhoon rupeaa rintaan sattumaan, sellaista laajalti olevaa kipua tuntuu ehkä vähän joku painaisi rinnasta minua. Hengittäminen tuntuu pahalta jne... Tilanne kestää ehkä noin 10min ajan ja rupeaa helpottamaan yleensä kun pääsen raittiiseen ilmaan. Olen 26v mies. Yleiskunto sun muu on kunnossa.
Rintaan sattuu.
3
167
Vastaukset
- astmaatikkox
Sinulla voi olla astmantyyppistä oireilua.oletan ettet käytä mitään ns viihdeaineita alkon lisäksi? Sun pitää mennä lääkäriin Jos olisi astmaa niin avaava lääke helpottaisi oloasi.Monet astmaiset joutuvat ottamaan avaavaa lääkettä kun teitää että joutuu paikkaan missä väki käyttää hajusteita ..
- Agvl16dj
En käytä muita viihdeaineita kuin alkoholia. Tosiaan ainut tilanne missä tämä tapahtuu on yökerhoissa. Voiko tuon astma homman tutkia jollain? Mites toi tupakan poltto, tiedän että ei ole hyvästä mutta jos sitä astmaa olisi niin entäs silloin?
- Zkanwh27zj
Kertokaa muutkin mielipiteitä asiasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992