Kun asia on pyörinyt omassa mielessäni niin kysynpä täälläkin...
Miten tiesitte olevanne valmis isäksi?
Meillä ei vielä ole lapsia edes tulossa, mutta asia askarruttaa.
Mistä tiesit
2
137
Vastaukset
- Isä435454545
Luulin olevani valmis isäksi, koska oli omistuskämppä, auto ja vakituinen duuni sekä aikaa iltaisin. Vaimo jäi hoitovapaalle eli varmaan aika peruskuvio. Kuitenkin kun lapsi syntyi tuntui aika vaikealta yhtäkkiä muuttaa perusrutiinit ihan päälaelleen.
Olen rauhallinen tyyppi ja tykkään rauhallisesta menosta sekä tarvitsen omaa aikaa ladatakseni akkuja ja kootakseni ajatuksia. Lapsen huuto ja jatkuva huomiontarve olivat yhtä tuskaa ensimmäisen vuoden aikana. Se ei myöskään viihtynyt sylissäni, vaan halusi koko ajan äidin luo. Olin tiellä. En osannut mitään.
Lapsi on nyt 1,5 vuotias, ja homma on alkanut helpottaa. Teemme asioita yhdessä, käymme puistossa ja ulkoilemme. Olen alkanut nauttia taaperon kanssa olosta, vauvan hoito tuntui sen sijaan vieraalta ja todella vaikealta. - V28&M31
Sama juttu kun edellisellä, että oli oma talo ja vakituiset työpaikat molemmilla ja jopa säästöjäkin, mutta kyllä uusi tulokas silti kasvatti meitä kumpaakin vanhemmiksi. Kasvaminen oli kuitenkin varmasti helpompaa, kun oli pitkä parisuhde takana ja aineelliset asiat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142