Voitin suomipopilta ko.liput Enkä itse pääse lähtemään kyseiseen tapahtumaan :/ olisikohan joku halukas ostamaan liput ja kuinka paljon voisin ahneena niistä pyytää :P
cheek eturivin keikkaliput
11
224
Vastaukset
- vinkkaaja.
Anna Arhimäelle!
- tietäjä.
Paskaa musiikkia!
- ukhyyuuyy
Mä ostan.. Laita spostii tony1q2w@suomi24.fi
- maukka18
KIINNOSTAA !!! JA KOVASTI !!! pistä yhteystietoja tulemaan !!!!
- kisu
Mua kiinnostaa!!!! kristiina.lehtonen@hotmail.com
- basaschka
voiko maksaa afrikantähden tonnilla? :-)
- Takarivin risukinttu
Olen etsinyt takarivin keikkalippuja, en ole löytänyt, pihejä myyjiä, eivät raaski luopua hyvistä takarivin paikoista. Ottaisin lipun niin taakse ettei sieltä näe mitään. Ihan sama kuka esiintyy.
- basaschka
Takarivin risukinttu kirjoitti:
Olen etsinyt takarivin keikkalippuja, en ole löytänyt, pihejä myyjiä, eivät raaski luopua hyvistä takarivin paikoista. Ottaisin lipun niin taakse ettei sieltä näe mitään. Ihan sama kuka esiintyy.
sillon ei tavallaan petykään. voi vaan nauttia konsertista. kyllä takarivillä on parhaat paikat: meen aina sinne jos mahollista.
- Parre76
Onkos liput vielä tallella?
- kiinnostunut4
Erittäin kiinnostunut laita s;postiin hinta.
parrezte@gmail.com - paavo paska
syökää paskaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180