Äsken oksensin ja oksennuksen mukana tuli verta! Säikähin aika paljon, onko jollain käyny sama juttu? onko vaarallista?
VEREN OKSENTAMINEN
2
397
Vastaukset
- ninni921
Oliko veri tummanpunaista vai haaleaa? Tummanpunainen veri viittaa siihen, että veri on tullut vatsalaukusta, mistä kannattaa huolestua. Haaleampi väri viittaa, että veri on tullut ruokatorvesta/kurkusta, mikä ei ole niin vaarallista.
Itse olen useastikin oksentanut verta, mutta vasta sitten, kun veri oli oikeasti tummanpunaista, niin kiiruhdin lääkäriin ja siellä tuli ilmi, että vatsalaukku oli ihan haavoilla. Muuten en ole oikein jaksanut välittää veren tulosta, koska pienet haavat kurkussa eivät minua hetkauta.
Tietysti, kyllähän aina verenvuoto viittaa johonkin vaaralliseen ja siihen, ettei kaikki ole hyvin. Eihän se veri ilman syytä vuoda. Jos verentulo jatkuu, niin suosittelen kääntymään lääkärin puoleen. - kiitoss
Kiitos vastauksesta, ja tummanpunasta oli... Eli lääkäriin mars
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076