En ole aikaisemmin käynyt Ateenassa, mutta nyt haluaisin mennä muutamaksi päiväksi, ehkä 3-4 päivää.Osaako kukaan neuvoa miten kannattaisi menetellä kun tarvitsen vain lentoliput, en välttämättä hotellia? MIkä olisi edullisin tapa lentää sinne ja vain suoralennoista olen kiinnostunut. Olen etsiskellyt netistä, mutta olen näissä vähän tumpelo. Lisäksi kuulin Aylin fly lennoista, onkohan nimi väärin kun ei löydy netistä? Kiitos asiallisista vastauksista.
Kuka osaisi neuvoa
2
290
Vastaukset
- Acropoli
Katso Norwegian ja SAS: in sivuilta.
- travelbag
Suomi nayttaa olevan sellainen maa josta ei pian saa minkaanlaisia suoralentoyhteyksia esim Eurooppaan tai Afrikkaan, kuin vain tiettyina vuodenaikoina.
Katso www.skyscanner.com joista loytyy kaikki.
Itse palasin Ateenasta Helsinkiin Turkish airlines lennolla, kannatti tosiaan, hieno palvelu ja ruoat eika mikaan naita halpalentoyhtioita, eika hintakaan paata huimannut. tama vain tiedoksi teille
SAS on kallis, Norwegian lentaa yleensa joko Tukholman tai Oslon tai Koopenhaminan kautta.
Toinen vaihtoehto on lentaa airBaltic, jossa pikavaihto pienella Riigan lentokentalla, ei voi eksya, hinnatkin olleet suhtkoht OK, vaikka nyt joutuu maksaan matkalausutakin ruumassa. Olen lentanyt monta kertaa heidan kanssaan. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319