Eli onko palstalla deturin matkalla nyt heinä-elokuussa olleita,
jotka ovat ottaneet äkkilähdön?
Mitä hotelleija on ollut äkkilähdöillä?
Eli uskaltaako noille äkkilähdöille deturin kautta mennä,kun olisi edullisia matkoja jatkuvasti tarjolla.
Detur/äkkilähtöhotellit???
14
801
Vastaukset
- sallukka3
no,ota ihmeessä äkkilähtö.Hotellit on niissä mainittu kuvien kera. Niissä vain sattuu olemaan tilaa. Määrittelemättömät on sitte erikseen. saattaa olla joku hyväkin.
- Viilataan...
Tarkoitin nimeomaan määrittelemötöntä..kiitos viisaalle sallukka3:lle=)
Eli siis määrittelemättömän ottaneet,mitkä on ollut hotelleina teillä???- Täällä jotain
Meillä oli määrittelemätön majoitus lähtöpäivä 28.7. Saimme kerrankin hyvällä tuurilla huoneistohotellin nimeltä Caprice, loistosijainti! Postille käveli noin 3 minuuttia! Mimoza hamam vieressä. Muita äkkilähtöhotelleja nyt tähän hätään muistan olivat mm. iris, Moonlight, Lavinia, sitten joku lähellä Bella Alanyaa.
- Alanyamamma
Karat pääkadulla.Loistopaikka!!!!!!
- yxä
Ihanaa, että pääsitte postiin nopeasti. Se on loman päätavoite.
- Näsäviisaita taas
Kiva kiitos yxä..jos et tajunnut niin kirjoittaja laittoi vaan sijaintia esimerkkinä eli kuinka keskustassa hotelli oli.
- alanyaaa
Moonlightissä oltiin
missä päin alanyaa on moonlight??
- uskaltaa kyllä
Obassa on Moonlight. Osuttiin sinne toukokuussa mutta elokuussa oltiin Iriksessä.
Ei ollut tarvetta hotellinvaihtoon kummallakaan kertaa. Moonlight vähän kauempana mutta meni se viikko niinkin.
Melkein kaikki Deturin hotellit on keskusta-alueella. iirikses me oltu viime syksynä ei äkkilähdöllä mutta muuten lomalla.Se on aiva aiva hyvä hotelli ja ei pitkä keskustaan:)Siihen menisin toistekki
- jos äkkilähtö
vieläkö deturi kauppaa äkkilähtömatkailijoille sultan sipah täyshoitopakettia 170 henkilö
- ???!!!
Joo kauppaa, onko vikaa hotlassa ym :o? Varasin eilen matkan.
- Mietinnässä
Mitä siis tarkalleen ottaen tarkoittaa tuo sultan sipah täyshoitopaketti ja mitä se sisältää tarkkaan ottaen ja mitä erikseen pitää maksaa(lennot tms.)..
Kiitos jos joku valaisee,koska en ole kuullut tosta koskaan.
- lokakuussa taas
Eikun niillä on ollut välillä muutamia tyhjiä huoneita All inclusive hotelleissa ja sitten voi bussissa maksaa oman lomansa lisäksi jotain ja siirtyä sinne.
Meillä oli kesäkuussa määrittelemätön matka ja bussissa oli 3 huonetta Royal palm hotelliin vapaana ja vaihdettiin. maksettiin muistaakseni 180€ hlö lisää. Moni muukin halusi vaihtaa mutta oli vaan kolme huonetta ja me istuttiin bussin etuosassa ja saatiin. Silloin ei tarjottu tota Sulttaania ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266