Voisko joku auttaa.
Ostin ASDSe kuvankäsittely ohjelman.
Oli tarkoitus zuumata kuvaa, eli selventää, vaan meni sormi suuhun.
Itsellä ei ole tuo engliska hallussa, en löytänyt sellaista josta klikkaamalla tulee zuumaus.
Jos kyseisessä kuvankäsittely ohjelmassa on zuumaus, niin voisko saada apua mistä löytyy.
Kuvien muokkaus
5
198
Vastaukset
- zuumaus
Sulla on suomenkielikin hukassa zuumaaminen ei selvennä kuvaa vaan tekee juuri päinvastoin.
Tuo ASDSe taitaa olla trolli esli satuiluaKyllä se tavallaan selventää jos kuvan erottelu on suurempi kuin 2M jonka monitori yleensä maksimissaan näyttää. Kuvat erottelu on parhaimmillaan 100% zoomauksella kun kuvan ja näytön pikselit ovat 1:1.
En tunne tuota kyseistä ohjelmaa mutta lataa ilmainen Fast Stone Image Viewer ja opettele sillä, siinä voi kuvaa suurentaa ja pienentää sekä absoluuttisesti muuttamalla pikselimääriä sekä näytöllä hyvin pienestä hyvin suureen.
Veikkaan kuitenkin ostamasi ohjelman sisältävän tuon/nuo samat ominaisuudet joskin molemmat ovat Lontoon murteella.
Se zoom löytynee alasvetovalikoista tao työkaluista kuvan reunoilla tai kelluvissa valikoissa miten ne sitten ohjelmassa onkin toteutettu.
- zuumaus
Onkohan tässä kysymys itse kuvan zuumaamisesta vai näytön zoomaamisesta?
Kokeile vaikka View/Actual Pixels - uyrwn
Lienee kyse tästä ohjelmasta?
http://www.acdsee.com/en/products/acdsee-pro-6
Kyseessä on lähinnä albumi ohjelma ja sellaisesta pitäisi zoomauskin löytyä.
Tietääkseni kuva pitää avata erikseen "työikkunaan", jotta sitä voisi zoomata.
Pikkukuvat ei zoomaannu.
Tuon saman olisi voinut hoitaa ainakin tusinalla ilmaisellakin ohjemalla.Latasin tuon adc:n 30 päivän kokeilun.
Ainakin minulla aukeaa ensin kansion yleiskuva kunhan olen valinnut kansion.
Ainakin kaksoisnapauttamalla haluttua kuvaa sen saa käsiteltäväkseen.
Alareunassa on työkaluvalikko jossa ainakin minulla on hanska ja suurennuslasi vierekkäin. Niillähän se onnistuu ensin suurennat napsauttelemalla ja sitten haet hanskalla haluamasi kohdan.
FastStone Image Viewer olisi tehnyt samat hommat ihan ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269