Voisko joku auttaa.
Ostin ASDSe kuvankäsittely ohjelman.
Oli tarkoitus zuumata kuvaa, eli selventää, vaan meni sormi suuhun.
Itsellä ei ole tuo engliska hallussa, en löytänyt sellaista josta klikkaamalla tulee zuumaus.
Jos kyseisessä kuvankäsittely ohjelmassa on zuumaus, niin voisko saada apua mistä löytyy.
Kuvien muokkaus
5
181
Vastaukset
- zuumaus
Sulla on suomenkielikin hukassa zuumaaminen ei selvennä kuvaa vaan tekee juuri päinvastoin.
Tuo ASDSe taitaa olla trolli esli satuiluaKyllä se tavallaan selventää jos kuvan erottelu on suurempi kuin 2M jonka monitori yleensä maksimissaan näyttää. Kuvat erottelu on parhaimmillaan 100% zoomauksella kun kuvan ja näytön pikselit ovat 1:1.
En tunne tuota kyseistä ohjelmaa mutta lataa ilmainen Fast Stone Image Viewer ja opettele sillä, siinä voi kuvaa suurentaa ja pienentää sekä absoluuttisesti muuttamalla pikselimääriä sekä näytöllä hyvin pienestä hyvin suureen.
Veikkaan kuitenkin ostamasi ohjelman sisältävän tuon/nuo samat ominaisuudet joskin molemmat ovat Lontoon murteella.
Se zoom löytynee alasvetovalikoista tao työkaluista kuvan reunoilla tai kelluvissa valikoissa miten ne sitten ohjelmassa onkin toteutettu.
- zuumaus
Onkohan tässä kysymys itse kuvan zuumaamisesta vai näytön zoomaamisesta?
Kokeile vaikka View/Actual Pixels - uyrwn
Lienee kyse tästä ohjelmasta?
http://www.acdsee.com/en/products/acdsee-pro-6
Kyseessä on lähinnä albumi ohjelma ja sellaisesta pitäisi zoomauskin löytyä.
Tietääkseni kuva pitää avata erikseen "työikkunaan", jotta sitä voisi zoomata.
Pikkukuvat ei zoomaannu.
Tuon saman olisi voinut hoitaa ainakin tusinalla ilmaisellakin ohjemalla.Latasin tuon adc:n 30 päivän kokeilun.
Ainakin minulla aukeaa ensin kansion yleiskuva kunhan olen valinnut kansion.
Ainakin kaksoisnapauttamalla haluttua kuvaa sen saa käsiteltäväkseen.
Alareunassa on työkaluvalikko jossa ainakin minulla on hanska ja suurennuslasi vierekkäin. Niillähän se onnistuu ensin suurennat napsauttelemalla ja sitten haet hanskalla haluamasi kohdan.
FastStone Image Viewer olisi tehnyt samat hommat ihan ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789