Milloin saataisiin Suomeen samanlainen kansan-nousu opposition tueksi kun Arabimaissa . Meillä halllitsiat ovat turtuneet omahyväiseen liturgiaansa jonka olettavat vielä uppoavan kansan riveihin . Mutta meitä on muitakin kun lapsiperheet , eläkeläiset , tai työttömät . Joiden varaan vaalipropakanda asetetaan , toivon todella että herrat ja heidän narrinsa päätyvät kantamaan ihan oikeaa vastuuta tekemättäjättämisistä kuten tehdyistä virhepäätelmistä .
Saataisiko tänne Arabimaiden
3
100
Vastaukset
- Niin kuin Syyriassa!
"Milloin saataisiin Suomeen samanlainen kansan-nousu opposition tueksi kun Arabimaissa ."
Tilaamalla aseita ja palkkasotureita USA:lta, NATO-mailta, Qatarilta, Saudi-Arabialta ja Turkilta...- Paska al-Assad
Mikä on Muutos 2011 -porukan kanta Syyrian tilanteeseen? Ovatko muutoslaiset Syyrian kapinallisten vai hallituksen, USA:n sotatoimien vai niiden vastustajien puolella? Mitä sanoo The Päällikkö? Mitä sanoo UFO-tutkija? Mitä sanoo Reino? Mitä sanoo Turun noloin gootti? Mitä sanoo marokkolaisvahvistus? Mitä sanoo Rutja? Raborttia? Rebortaashia?
- on se ilmoja pidelly
Paska al-Assad kirjoitti:
Mikä on Muutos 2011 -porukan kanta Syyrian tilanteeseen? Ovatko muutoslaiset Syyrian kapinallisten vai hallituksen, USA:n sotatoimien vai niiden vastustajien puolella? Mitä sanoo The Päällikkö? Mitä sanoo UFO-tutkija? Mitä sanoo Reino? Mitä sanoo Turun noloin gootti? Mitä sanoo marokkolaisvahvistus? Mitä sanoo Rutja? Raborttia? Rebortaashia?
mitä sanoo talousasiantuntija jouni "irvikuva" jokela
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184