Sinä alle 25-vuoden joka kaipaat oikeasti ja kipeästi lisätuloa. Työ helppoa koulutus tehtävää jonka oppii äkkiä ja voi käyttää omaa luovuutta. Palkka 15-30e tunti voit ansaita työpäivällä yli 160e eikä tarvitse myydä tai markkinoida mitään. Olethan valmis työhön kuin työhön ja extra etu jos olet hyvän näköinen ja p.pohjanmaalta myös muualta ota yhteys chalom51@gmail.com
Nuorelle lisätuloa
6
381
Vastaukset
- ÄläOtaYhteyttä
Ei piru, ala on seksi vai huumeet?
Yksi asia on varmaa, "työhaastattelun" jälkeen heräät jonkun vanhan miehen kellarista.- Tyttö1996
Olen ollu ko-taholla töissä ja sain kyllä kohtuu korvauksen, ei kyllä kovin vaikeaa hommaa ole, eikai valitse pätevyyden vaan ulkoisten piirteiden kautta. Sain maksettua hänen ansiosta rästi vuokran.
- Nikotaus
Tyttö1996 kirjoitti:
Olen ollu ko-taholla töissä ja sain kyllä kohtuu korvauksen, ei kyllä kovin vaikeaa hommaa ole, eikai valitse pätevyyden vaan ulkoisten piirteiden kautta. Sain maksettua hänen ansiosta rästi vuokran.
Yllätyin todella että ei ollut huijari vaikka ei pitkä työ ollutkaan niin kannatti. Kiitos sinulle ! Niko. N
- Chan chan
Nikotaus kirjoitti:
Yllätyin todella että ei ollut huijari vaikka ei pitkä työ ollutkaan niin kannatti. Kiitos sinulle ! Niko. N
Olisko työtä tarjolla 18.11
- ei tsiisus
Ja aloittaja itse vastaa omaan ilmoitukseen.
- idiootti2
Hahaha! Voi herranjestas. Kai nyt kaikki huomaa, että alottaja itse vastaa omaan ilmoitukseensa!? Sama kirjoitustyyli ja -virheet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096