Mulla on tämmönen ongelma että aina ulkona kun käyn paikoissa joissa oon paljon ollut (puistot) tms. lähellä isän vanhaa kotia jossa se asu siihen asti kun olin joku sanotaanko 5v. Niin tulee semmonen olo että alkaa itkettään kun miettii niitä aikoja kun oli pieni? Olen poika :D
Onko muilla tälläinen ongelma :D
memorieshhhhh
2
200
Vastaukset
- entinen ei palaa
Ei tuo mitään outoa ole. Varmaan noin kokee usempi terve ihminen.Lapsuuden ihanat muistot edesmenneett suvun jäsenet tulevat mieleen, lapsuuden leikit. Itsekkin kun käyn entisellä autiolla kotitilallani jokainen kivi pihlaja tuo nostaa mieleen noita muistoja.
Se on ihanaa jos nuo muistot ovat hyviä. Joillain muisot ovat kaikkea muuta kuin ihania. Onko sinun isä kuollut äskettäin? - näin
Hyvä jos tunnet jotakin. Lapsuusmuistot jos ne ovat hyviä kannattaa säilyttää mielessä läpi elämän. Niistä saa voimaa tuleviin koitoksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985