Olen seurannut jo vuosia Prognoosi-nimistä blogia...nyt moneen kuukauteen ei ole blogi päivittynyt! Onko kenelläkään tietoa, miä on tapahtunut?
Prognoosi-blogin kirjoittaja?
5
363
Vastaukset
- --------------
Voisitko laittaa linkin blogiin...
- aamu35..
Muistaakseni blogin nimi on Taistelua takaisin elämään. Ap.; voithan laittaa sähköpostia kirjoittajalle. Joillekin tulee väsymys blogin kirjoitteluun, joskus taas sitten jotain muuta.
- Ketjun aloittaja
aamu35.. kirjoitti:
Muistaakseni blogin nimi on Taistelua takaisin elämään. Ap.; voithan laittaa sähköpostia kirjoittajalle. Joillekin tulee väsymys blogin kirjoitteluun, joskus taas sitten jotain muuta.
Olen jättänyt jokin aika sitten taas viimeisimpään blogikirjoitukseen viestin, mutta sitä ei ole julkaistu...
Ja tosiaan; blogin nimi on "Taistelua takaisin elämään" ja kirjoittajan nimimerkki tuo Prognoosi. Meni vähän termistö sekaisin ensimmäisessä viestissäni.
- janatuinen4
Täällä toinen joka on seurannut tiiviisti kyseistä blogia ja nyt ei kuulu mitään moneen kuukauteen tosiaan, missä kirjoittaja, tietääkö kukaan?????
- -välittää
Ja täälläkin sama ihmettely! Eikö kellään tietoa? Toivottavasti vain väsynyt kirjoittamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106