Moi!
Olen 19-vuotias nuori nainen, joka haluaisi työskennellä au pairina suomalaisessa/puoliksi suomalaisessa perheessä Espanjassa tai Hollannissa. Olin jo pitkään ajatellut, että lähtisin lukion jälkeen au pairiksi ja nyt ajankohta siihen on hyvä. Olen hymyileväinen, huumorintajuinen, lämminsydäminen ja pidän paljon lapsista. Minulla on aikaisempaa kokemusta lastenhoidosta päiväkodeissa työskentelyn ja henkilökohtaisena avustajana toimimisen kautta. Lisäksi olen huolehtinut sisaruksistani ja läheisteni lapsista.
Etsin perhettä ensisijaisesti 1-3 kuukaudeksi, mutta minulla on mahdollisuus olla kauemminkin jos niin sovitaan eli se ei ole ongelma. Voisin lähteä au pairiksi niin pian kuin on mahdollista eli jo syyskuun aikana. Jos olet kiinnostunut, laita minulle sähköpostia.
lastenhoitoapuri@hotmail.fi
Etsin suomalaista perhettä Espanjasta tai Hollannista
aupairtyötä
1
120
Vastaukset
- aupairtyötä
Unohdin mainita aiemmassa viestissäni, että minun on toki mahdollista lähteä muuallekin päin maailmaa kuin Espanjaan tai Hollantiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269