Niin tosiaan eka kerta kun piti harrastaa seksiä. Pitkään oltiin puhuttu siitä ja kokoajan panettanu siihen saakka. Sitte kun ruvettiin siin esileikkien jälkeen laittaa kumii nii en saanu ku puolerektion :( . en millään saanut sisälle sitä ja harmittaa paljon. Ja runkatessakin aina vain puolierektio en oo oikee miettiny mutta nyt huomasin sen että ei oo ollu puoleen vuoteen kunnon erektiota. MItä tehdä? Olen sitten teini-iässä. Spermaa kuitenkin tulee hyvin ja liaankin hyvin. Esim jos mua panettaa yli 5min niin munanpää on ihan spermassa ja halailustakin tulee puolierektio ja pitää koko-ajan käydä pesee munanpäätä, Aika ärsyttävää sekin.
Eka kerta epäonnistui :(
Mitätehdä?kiire!
2
316
Vastaukset
- Pitää piiskata
nokkosilla, varma keino !
- paukuttelija35
Ota Sildenafiilii niin saat sen lerssin puolijöpöstä koko jöpöön:) jos tosiaan on ettei seiso kunnolla niin sehän voi johtuu monesta asiasta, alhainen testotaso, jos on joku lääkitys joka vaikuttaa seisokkiin, jännitys,stressi jne.... mä myyn sulle Sildee niin pääset kokemaan kuin kivaa on panna paukutella, saattaapa käydä niin että rentoudut ja pian homma toimii ilman mitään potenssipilsui. Siitä se itsetunto nousee ja samalla se kullikin. Ostappa ja kokeile?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883