aivan mielettömiä. Ei tällainen tavallinen työssäkäyvä rauhallinen mies pysty vastaamaan haasteeseen.. Pitääkö tässä oikeesti ruveta katselemaan ulkomailta kun ei suomestakaan naista saa...
Naisten vaatimukset...
22
574
Vastaukset
- miesvm1967
Älä höpise kakkaa, ei ne mitään mielettömiä vaatimuksia ole, ainakaan en itse ole törmännyt livenä mihinkään ufojuttuihin. Joillakin voi olla mutta minäpä en ole ollut treffeillä heidän kanssaan koska osaan valita seurani :D
- kira1
Vaatimukset voi olla mitä tahansa, mutta sitten kun se kolahtaa, niin se kolahtaa. Siinä ei etukäteen laaditut listat paljon auta.
- SuomiNainenX
Juuri näin!
Ainakin silloin kolahtaa kun mies on vähintään 190cm pitkä, tumma, ja komea. Tietenkin myös varakas.
Se on menoa silloin! ;)
- Ajattelen näin
Joillakin se mopo karkaa käsistä, kun noita vaatimuksia latelee profiiliin,
mutta tosiasiassa eivät ole niin tarkkoja näistä vaateistaan.
En jaksa uskoa, että kovin suurella joukolla on mitenkään ihmeellisempiä
toivelistoja. No en käy naisten profiileissa, näin itse naisena, mutta siltikin.- adsfoiajspodfijn
Niinkö? Ja sitten kitistään ihan tosissaan, että nytkin lähestyi 26 vuotias mies, kun halusin tavata maksimissaan 25 vuotiaan, siis ihan kamalaa. Eikö miehet osaa lukea...
- sieltä vaa
Ilman muuta kannattaa etsiä seuralainen. Suosittelen venäläistä, heitähän
täällä pyörii enemmän, kuin laki sallii.
Niin ja he ovat vähään tyytyväisiä, (aluksi). - hekoheko!
Vai venäläiset vähään tyytyväisiä? Sinäpä vitsin murjaisit :D
- Suomiämmille opitus
Eivät ole, mutta toisaalta normaali suht miehekäs ja hyvin käyttäytyvä mies tekee heihin vaikutuksen.
Suomalaiset naiset taas pitävät jos mies ei ole trendikäs ja superkomea munattomana nössönä tai haluavat että mies saalistaa heitä.
Venäläinen nainen on nimenomaan NAINEN ja tahtoo osaltaan miellyttää miestä samalla kuitenkin osaten olla ylpeä naiseudestaan.
Suomessa naiset taas ovat just ja just sinne päin naisellisia ja sitten esitetään koppavaa kaiken tietävää ja tuntevaa miehen yläpuolella olevaa valtiatarta joka sisäisesti on kuitenkin aina miehen alapuolella koska ei osaa arvostaa itseään.
Arvaa kumpi voittaa?
En erityisesti edes välitä venäläisistä naisista noin muuten vaikka monet heistä ovat pitkäsäärisiä ja naisellisesti pukeutuvia, mutta se lämmön tunne joka heistä huokuu ja se miten he todella huomioivat myös miestä on jotain spesiaalia verrattuna suomalaisiin naisiin.
En muista moneen vuoteen että kukaan oman ikäiseni tai nuorempi nainen olisi kysynyt minulta mitä minulle kuuluu.
Venäläiset ja ulkomaalaiset naiset taas niin ovat tehneet.
Se on sitä empatiaa ja samalla osoitus niin inhimillisestä lämmöstä että kunnioituksesta toista kohtaan ihmisenä että myös miehenä. - Shole
Suomiämmille opitus kirjoitti:
Eivät ole, mutta toisaalta normaali suht miehekäs ja hyvin käyttäytyvä mies tekee heihin vaikutuksen.
Suomalaiset naiset taas pitävät jos mies ei ole trendikäs ja superkomea munattomana nössönä tai haluavat että mies saalistaa heitä.
Venäläinen nainen on nimenomaan NAINEN ja tahtoo osaltaan miellyttää miestä samalla kuitenkin osaten olla ylpeä naiseudestaan.
Suomessa naiset taas ovat just ja just sinne päin naisellisia ja sitten esitetään koppavaa kaiken tietävää ja tuntevaa miehen yläpuolella olevaa valtiatarta joka sisäisesti on kuitenkin aina miehen alapuolella koska ei osaa arvostaa itseään.
Arvaa kumpi voittaa?
En erityisesti edes välitä venäläisistä naisista noin muuten vaikka monet heistä ovat pitkäsäärisiä ja naisellisesti pukeutuvia, mutta se lämmön tunne joka heistä huokuu ja se miten he todella huomioivat myös miestä on jotain spesiaalia verrattuna suomalaisiin naisiin.
En muista moneen vuoteen että kukaan oman ikäiseni tai nuorempi nainen olisi kysynyt minulta mitä minulle kuuluu.
Venäläiset ja ulkomaalaiset naiset taas niin ovat tehneet.
Se on sitä empatiaa ja samalla osoitus niin inhimillisestä lämmöstä että kunnioituksesta toista kohtaan ihmisenä että myös miehenä.Venäläiset rakastavat miehessä luottokortteja enemmän kuin mitään muuta.
- ages5
Shole kirjoitti:
Venäläiset rakastavat miehessä luottokortteja enemmän kuin mitään muuta.
no sehän ei ole ongelma jos on rahaa
- aölskdmvaöd
Shole kirjoitti:
Venäläiset rakastavat miehessä luottokortteja enemmän kuin mitään muuta.
Sinäkö se valitit ihmisten sterotypiosta? Joo-o, sinä se olit.
- sieltä vaa
Nyt porukat ei ymmärtänyt laisinkaan, kun vitsin murjaisin, kuten
"hekoheko!" asian hyvin ilmaisi.
Tarkoitin näitä Olgia ja Ludmiloita, jotka pyörittää suomi miehiä
täällä netissä. Eikös he ole aluksi niin vaatimattomia, mutta
kohta alkaakin oikea rumba, kun on saatu kala pyydykseen.
Live elämässä venäläiset naiset tietää arvonsa, osaavat
pukeutua ja ovat muutenkin kauniita. - Shole
aölskdmvaöd kirjoitti:
Sinäkö se valitit ihmisten sterotypiosta? Joo-o, sinä se olit.
Näinpä taisin tehdä, hieman on irroitettu asiayhteydestä tuokin, joten lopputulema aiheesta on, että en saa ikinä venäläistä naista. So sad.
Yhdellä ystävälläni on venäläinen vaimo, joka kyllä käy lievää aksenttia lukuunottamatta ihan suomalaisesta. Tosin on asunutkin täällä jo pari vuosikymmentä. Täysin stereotypian ulkopuolella siis.
Pari muuta camaradia on treffaillut venäläisiä ja mitä olen jutuistaan ymmärtänyt, niin ilmeisesti on ihan kulttuurisidonnaista miehen ostella naiselle lahjoja.
Edellinen yleistävä kommenttini, johon viittasit karrikoitu, enkä minä toisen maan tapoja haluakaan arvostella. Kannattaapahan vain ehkä varautua moiseen mikäli oma charmi ei muuten riitä naisen saamiseksi itselleen.
- 4wj56ws
Sehän on ihan sinun oma vikasi jos et "saa naista".
Tulee kuitenkin sellaisia pariskuntia välillä vastaan että ihan ihmetyttää jos "tavallinen mies" ei löydä ketään. - Shole
Todellakin, kerran koko homma jäi kirjoitteluasteelle, kun nainen latasi pöytään ehdon, että pitää olla tavallinen suomalainen mies.
En minä sellaiseen pysty, pitäis mennä parturiin ja ties mitä.
Eippä ollut hääppöinen emäntäkään kyseessä.- Kettukettukettuketti
"Eippä ollut hääppöinen emäntäkään kyseessä. "
Happamia sano kettu... - Shole
Kettukettukettuketti kirjoitti:
"Eippä ollut hääppöinen emäntäkään kyseessä. "
Happamia sano kettu...No mikäs sua siinä riepoo, ettei mua naisen tähden huvita kattoa MM-lätkää telkkarista, kuunnella Iskelmää radiosta ja näyttää Jyrkikataiselta?
Mä en vaan pidä keskivertonaista sopivana itselleni.
- Tiski-rätti
kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa, antaa naisten elää siellä haavemaailmoissan ja pitää profileitaan vuosi tolkulla esillä, jos se unelmien "taruolento" ihmemies kuitenkin jostain ilmestyisi ja heidät hakisi sieltä netin äärestä sinne ihmemaahan. Itse olen muutaman tasokasta laatuseuraa (ym. järjettömät vaatimukset)hakevan naisen tuossa tavannut., mutta mutta, silloin odottaisi heiltä myös samaa mitä vaativat mieheltä, kohtealiaana miehenä en kuitenkaan sano mitä heistä ajattelen.
- Suomiämmille opitus
En tahdo liikaa lähteä moittimaan suomalaisia naisia koska uskon että kyse on suomalaisen naiskulttuurin ongelmista joka on heidät kasvattanut kieroon.
Samoin toisten vaatimustasoa en ala arvostelemaan. Käytöstapojen puute on huolestuttavampi piirre mielestäni sekä pinnallisuus ja turhamaisuus arvottamalla samalla itsensä ylös mm. koultuksen perusteella vaikka rahkeita parisuhteita ajatellen siihen ei olisi.
Itse olen päättänyt ja ajat sitten että suomalaisten naisten kanssa voi pitää hupia, mutta vakavasti otettavina morsian-kandidaatteina ja elämänkumppaneina en heitä pidä.
Esimerkiksi moni tuttavamies on löytänyt onnensa eurooppalaisista naisista. Kyse on lähinnä välimatkoita ja kohtaamisongelmista.
Maailmassa on loputtomasti yhdelle miehelle naisia ja Suomi yksi kärpäsen paska kartalla. Ajatellen tämän maan naistarjontaa niin kannattaa katsoa rajojen ulkopuolelle. Vaihtoehtoja on huomattavasti enemmän kuin arvaakaan.
Huomaan myös itse olevani huomattaavan paljon ei-niin-suomalainen ja kansainvälinen kuin keskimäärin suomalaiset joten on aika luonnollista etsiä kuin supisuomalaista.
Tulen myös paremmin toimeen ulkomaalaisten naisten kanssa jotka kohtelevat miestä miehenä eivätkä jonkinlaisena välttämättömänä pahana.- Shole
Ootko huomannut, että suomessa on ihan kamalasti eurooppalaisia naisia?
- kamalat akat / ukot?
Kyllä Suomi-nainen on kamalan vaativa, kun hän olettaa miehen hyväksyvän puolisonsa ajattelevana ihmisenä, joka tulee toimeen omillaan, mutta kaipaa silti myös huomiota ja hellyyttä. Ja suomalaiset vaativat vielä lisäksi miestä ymmärtämään, että nainen ja yleiskotitalouskone ovat kaksi eri asiaa!
Kyllä on tosiaan kamalaa ja vaikeaa, kun nainen odottaa tasa-arvoa ja aitoa kumppanuutta mieheltä raha-automaatin ja kotirouvastatuksen sijaan. Voi voi miesparkoja.- sorivaan.
Tuo oli jo huono yritys..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906