Onko mahdollista että mun veli on mua 32 vuotta vanhempi? Iskä väittää et se on mun veli mut mua vähän epäilyttää, kun se katsoo mua niin oudosti.
Onko mahdollista
5
264
Vastaukset
- 15+15
No onkos iskä kuin vanha?
- jotaintähän
On ihan mahdollista. Veikkaisin että sinä olet suunnilleen viidentoista, sillon veljesi olisi neljänkymenseitsemän ja ja jos isä on parikymppisenä alkanut lapsia tekemään, niin isäsi saattaa olla jotain kuuden ja seitsemänkympin väliltä.kyllähän yli nelikymppisetkin voivat lapsia tehtä, vaikka naispuolisilla hedelmällisyys alkaa iän myötä laskea. Olisiko semmoinen mahdollista että olisitte sisarpuolia? Sisalpuolten välillähän saattaa olla isojakin ikäeroja, kun miehet voivat siittää lapsia murrosiästä melkein kuolemaan asti.
- Tietäjät tietää
Varmuutta minulla ei ole, mutta aloittajan nimimerkki päättyy numeroihin 00, joten oletan hänen olevan 13-vuotias ja "veli" 45 vuotta, kaikki riippuu nyt isän iästä.
- Ganesha00
Tietäjät tietää kirjoitti:
Varmuutta minulla ei ole, mutta aloittajan nimimerkki päättyy numeroihin 00, joten oletan hänen olevan 13-vuotias ja "veli" 45 vuotta, kaikki riippuu nyt isän iästä.
Nautin kyllä sen isosta pippelistä kun se työntyy minuun!
- laizalove
Ganesha00 kirjoitti:
Nautin kyllä sen isosta pippelistä kun se työntyy minuun!
^
Trolli :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259