erittäin mustasukkainen Hänestä. Voin vaan kuvitella kun hänelle jotkut miehet lirkuttelevat. Näin ei todellisuudessa välttämättä ole, mutta mielikuvitus laukkaa tällä hetkellä.
Pääsitkö nainen tanssimaan jonkun uroon kanssa?
Olen välillä (nyt)
2
168
Vastaukset
- olen pettynyt avokki
Naiseni lähti naisporukalla viettään saunailtaa perjantaina ja tuli vasta sunnuntaina takaisin. Maanantaina sitten alkoi tulla hävyttömiä viestejä joita luin avokkini ollessa suihkussa , jotka oli lukenut. Perjantaiksi ovat naisten kanssa sopineet saunaillan meille, kun minä lähden viikoksi Tukholmaan työmatkalle. Eilen sitten sovin tuttavan kanssa , että laitamme meille piilokameran useisiin huoneisiin. Epäilen , että kameraan jää kenties seksi kuvia, avokista tai kaikista.
Minä epäilen edellistä naisten saunareissua ja en syyttä koska siitä on jo kuulunut tuttavien suusta. - no kyllähän
niitä tanssittajia oli silloin. Ärsyttävää, kun miehillä ei aina ole tapoja tanssittaessaan. Miksi kummassa ne kädet alkavat jossain vaiheessa vaellella pitkin vartaloa, puristaa pakaroita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106