mistä saa..

ISO

semmoisia isoja korkeitä lintuhäkkejä?(niissä on semmonen puinen tai metallinen vihreä yläosa, ja saattaa olla joitain muitakin värejä..)
oon nähnyt joissakin kuvissa ja ne on ihan hienon ja käytännöllisen näköisiä.
niin, jos tiedät mistä sais tai jos joku myy käytettynä niin viestejä tulemaan!

3

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

Yleensä nuo isommat häkit ovat tilaustavaraa kun kaupoilla ei ole varaa tai tilaa pitää niitä kaupassa makoilemassa, pyydäpä lähimmän lintutarvikkeita myyvän eläinkaupan tätiä/setää kaivamaan se häkkivalmistajan tai maahantuojan katalogi tiskin alta ja selaile sieltä se mieleinen malli niin tilaavat kyllä yleensä ihan mielellään.

Kuvailemasi tyyppisiä häkkejä on ainakin Ferplastin ja FOPin valmistamina monen kokoisina. Muista kuitenkin että se suuri korkeus on lintuhäkissä aivan turhaa jos pohjan ala pysyy postimerkin kokoisena, tärkein kriteeri häkin koossa lintujen kannalta on häkin leveys, eli mikä on se suurin matka minkä lintu pystyy lennähtämään häkin päästä päähän. Helikopterina ylös-alas harva lintu lentää ainakaan mielellään.

Korkeaan ja kapeaan tötteröhäkkiin ei edes voi hirveästi orsia laittaa kun yläorrella istuvat linnut likaavat ne alemmat osat häkistä varsin nopeasti.

• häkki

just tossa päivällä kävin jollain sivuilla, missä oli ihan kaikenlaisia häkkejä... sellaisiakin.

ootas nyt, se oli papukaijayhdistyksen sivuilla, kohdassa linkit. Siellä oli monta kohtaa, tarvikkeissakohan oli niitä häkkien myyjien sivuja... ja siellä ne häkit.

koita kaivaa, siellä niitä on.

• Arto

En tiie, minkä laista häkkii tarkoitat, mut en suosittele pyöreää. Se vie tilaa sekä häkin sisältä. että ulkoa, vaikka onhan se aika kaunis sillee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe