Itä-Hämeen opistossa Hartolassa alkaisi Tammikuussa Espanjan kielen kurssi. Se kestää 6kk, josta 2kk on Malagassa. Olen hakenut kurssille jo 2kertaa, mutta kurssi on peruttu molemmilla kerroilla vähäisen osallistujamäärän takia.
Ajattelin tällä tavalla kokeilla löytyisikö muita Espanjan kielestä kiinnostuneita ja varsinkin 2kk Espanjassa asumisesta :) Kouluun saa myös opintotukea!
Opiston netti sivu: http://www.ihop.fi/fi/Opiskelu/Kielikurssit ulkomailla.html
Espanjan kieltä opiskelemaan
1
91
Vastaukset
- PastoriMaldonado
Espanja on niin helppo kieli, että sitä oppii ihan itse lukemalla kirjoista ja netistä löytyy hyvää materiaalia myös. Ohessa kun lukee espanjankielisiä tekstejä ja kuuntelee espanjankielisiä nettiradioita niin ainakin jonkinlaisen kielitaidon saa kehitettyä.
Itse olen opiskellut espanjaa nyt viimeiset kolme kuukautta ja ymmärrän mielestäni jo melkoisen hyvin sekä kirjoitettua ja puhuttua espanjaa. Takuulla paremmin kuin 6 vuotta lukemaani pakkoruotsia.
Kiva ja kaunis kieli, kannattaa opiskella.
Tuo kurssi tosin voi olla hyvä alkusysäys kielen opiskeluun. Jotenkin en vain usko noihin kielikursseihin, varmaan perua tuolta koulun kielenopiskeluista.
Oho, kirjoitin ihan muusta kuin siitä mitä kysyit! Itse viihdyn hyvin Suomessa, ei kiinnosta Malaga. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823