Olin 16 vuoteen asti kristitty. isäni oli siuntiona lappajärven seurakunnassa. Kävin kavereiden kanssa usein kirkossa. Pelasimme siellä Nintendoa ja flirtailimme tyttöjen kanssa. useasti putsasimme osan kirkon kolehdista ja rahat menivät tarpeeseen. On vain sanottava, että lappajärven seurakuntalaiset olivat pirun sniiduja sen suhteen, mitä kolehtihaaviin laittoivat.
Rippikoulun jälkeen pyhäisin kävimme krapularyypyllä ehtoollisella. Pappi perhe tuttu, niin antoi aina kunnon huikat, koska tiesi minulla olevan kankaisen.
Sitten luin koraania ja huomasin muslimien voivan pitää 4 vaimoa. Muslimilla aina vaihtopimpsa käytettävissä.
Päätin ruveta muslimiksi. Nyt olen 21 vuotias ja minulla on 4 vaimoa. Tietysti niitä ei voi laillisesti Suomessa pitää, mutta kaikkien kanssa lapsi ja sossu elättää lapset, vaimot ja minut.
Yhdestä akasta otin eronkin jo otin toisen nuoremman tilalle.
Islamissa on sekin hyvä jos ei muija rupea nopeasti tottelemaan, niin sille voi rauhassa antaa turpaan.
Islam on rauhan uskonto. Minä saan olla rauhassa kotona, missä neljästä kodissa sitten olenkin. Akka hoitaa kakarat ja pitää turpansa tukossa, kun minulla on pää kipeä.
Islam kieltää alkoholin, paitsi jos Allah ei näe dokaamistasi. Minä otan aina brenkkua aina piilossa klitsussa.
Nyt on kaksi akoista tiineenä taas, niin saadaa lisää kelasta ja sossusta rahaa. Elintaso nousee. Islam on Suomessa elintaso uskonto.
Minä suosittelen Islamia Suomessa muillekkin.
Pojan kuuluu olla muslimi.
5
118
Vastaukset
- my way
Samaa mieltä
- Abdullahille Siitos
KIITOS Jussuf(se sama) lyhyestä elämäkerta katsauksestasi !!
Mitä ihmettä sä selität idiottii? Allah sua auttakoot, oot iha sairas mies!
Miten edes kehtaat puhua tuohon malliin uskonnoista? tai islamin uskonnosta?
Taidat olla sekopää joka hakkaa naisia, ja haluu vaa istuu kotona ja pummia rahaa sossuilta lasten avulla. huh huh kaikkea sitä kuulee ja näkee. Itse olen muslimi eli uskontoni on Islam, ja olen ylpeä siitä. En ikinä suostuisi miehen vaimoksi jos hänellä jo olisi muita vierellään tai että mies hakkaisi minua? ei tule kuuloonkaan. Olet tainnut kyllä keksiä oman uskonnon. Säälin sinua!
ISLAM KIELTÄÄ ALKOHOLIN, JA ALLAH NÄKEE KAIKEN!
Pystytko juomaan salaa itselstäsi? no et, eli et Allahiltakaan!
Oot kyllä kunnon juntti!- jussuf (se sama)
eihän allah näe yöaikana tapahtuvaa homoiluakaan.ja tuo ap viesti on monen somalimiehen elintapa suomess.
- tällä elämällä ?
Ikä: 17 amkiic
Syntymäpäivä: 3.12.1995
Sukupuoli: Nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864