Pojan kuuluu olla muslimi.

islamin mies

Olin 16 vuoteen asti kristitty. isäni oli siuntiona lappajärven seurakunnassa. Kävin kavereiden kanssa usein kirkossa. Pelasimme siellä Nintendoa ja flirtailimme tyttöjen kanssa. useasti putsasimme osan kirkon kolehdista ja rahat menivät tarpeeseen. On vain sanottava, että lappajärven seurakuntalaiset olivat pirun sniiduja sen suhteen, mitä kolehtihaaviin laittoivat.

Rippikoulun jälkeen pyhäisin kävimme krapularyypyllä ehtoollisella. Pappi perhe tuttu, niin antoi aina kunnon huikat, koska tiesi minulla olevan kankaisen.

Sitten luin koraania ja huomasin muslimien voivan pitää 4 vaimoa. Muslimilla aina vaihtopimpsa käytettävissä.
Päätin ruveta muslimiksi. Nyt olen 21 vuotias ja minulla on 4 vaimoa. Tietysti niitä ei voi laillisesti Suomessa pitää, mutta kaikkien kanssa lapsi ja sossu elättää lapset, vaimot ja minut.
Yhdestä akasta otin eronkin jo otin toisen nuoremman tilalle.
Islamissa on sekin hyvä jos ei muija rupea nopeasti tottelemaan, niin sille voi rauhassa antaa turpaan.
Islam on rauhan uskonto. Minä saan olla rauhassa kotona, missä neljästä kodissa sitten olenkin. Akka hoitaa kakarat ja pitää turpansa tukossa, kun minulla on pää kipeä.
Islam kieltää alkoholin, paitsi jos Allah ei näe dokaamistasi. Minä otan aina brenkkua aina piilossa klitsussa.
Nyt on kaksi akoista tiineenä taas, niin saadaa lisää kelasta ja sossusta rahaa. Elintaso nousee. Islam on Suomessa elintaso uskonto.

Minä suosittelen Islamia Suomessa muillekkin.

5

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my way

Samaa mieltä

• Abdullahille Siitos

KIITOS Jussuf(se sama) lyhyestä elämäkerta katsauksestasi !!

• Mitä ihmettä sä selität idiottii? Allah sua auttakoot, oot iha sairas mies!
      Miten edes kehtaat puhua tuohon malliin uskonnoista? tai islamin uskonnosta?
      Taidat olla sekopää joka hakkaa naisia, ja haluu vaa istuu kotona ja pummia rahaa sossuilta lasten avulla. huh huh kaikkea sitä kuulee ja näkee. Itse olen muslimi eli uskontoni on Islam, ja olen ylpeä siitä. En ikinä suostuisi miehen vaimoksi jos hänellä jo olisi muita vierellään tai että mies hakkaisi minua? ei tule kuuloonkaan. Olet tainnut kyllä keksiä oman uskonnon. Säälin sinua!

ISLAM KIELTÄÄ ALKOHOLIN, JA ALLAH NÄKEE KAIKEN!

Pystytko juomaan salaa itselstäsi? no et, eli et Allahiltakaan!

Oot kyllä kunnon juntti!

• jussuf (se sama)

eihän allah näe yöaikana tapahtuvaa homoiluakaan.ja tuo ap viesti on monen somalimiehen elintapa suomess.

• tällä elämällä ?

Ikä: 17 amkiic

Syntymäpäivä: 3.12.1995
      Sukupuoli: Nainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe