samat naamat

n78.1

Pitkästä aikaa selasin suomi24 treffipalstaa ja hämmästyin kuinka samat naamat edelleen siellä ovat; jotkut vanhoin kuvin, toiset uusien ja uuden ilmoituksen kanssa. Taidenpa jättää tän nettitreffailu-ajatuksen kokonaan ja etsiä seuraa muualta..

4

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AP1

Samat tyypit hakee uusia "uhreja".

• :( :(

Samat tyypit tosiaan. Törmäsin "Oululaiseen amerikkalaiseen insinööriin" uudelleen, uudella kuvalla mutta samalla paska tarinalla.
      Tän kans nimittäin kirjoteltiin tässä elokuun alussa ja kun tuli treffien aika, jätkä katosi ko pieru saharaan.
      Nyt kuukausi on mennyt, ja sama tyyppi uusdella kuvalla.

laitoin hälle viestin että tervetuloo takas mister :)
      Uskomatonta liirumia mitä se pukkas , ja kaikki valetta.

• n78.1

Kolmisen vuotta siitä kumminkin kun viimeeksi sivustoilla olin ja sillonkin vain kolmisen viikkoa; huolestuttaa vaan tosiaan jos joku ensikertailanen tulee ja tutustuu näihin ns. konkareihin; joku syyhän siinä täytyy olla jos samat naamat vuositolkulla on. Itse ainakin sillon tutustuin aika myös heti seksiseuraa hakeviin, mielestäni aika outoihin, juoppoihin sekä myös erääseen mielenterveyshäiriöistä kärsivään. Jos hakee itselleen ihan tositarkoituksella suhdetta ihan ns. tavallisesta miehestä haveena onnellinen rauhaisa elämä niin miten nopeasti karsisi ko tapaukset..? Harkitsen vielä jakanko edes tätä kautta yrittää tutustua kehenkään..Mutta tiedän myös netin kautta tutustuneita ja rakastuneita; naimisissa ja lapsia :)

• AP1

Viimeisin nettituttavuuteni oli "järkytys". Joten kiitos ei nettituttavuuksille. En etsi täältä seuraa. Samat ajatukset kuten aiemmalla kommentoijalla. SIIS EI KIITOS. Näitä miehiä on jo tarpeeksi täältä nähty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe