Mikä Jyrsijä minulle

JanicAA

Otsikko puhuu.
mulla on kotona 2 mongolian gerbiiliä ja 2 kissaa, asun äitini kanssa kerrostalossa ja äitini auttaisi vaikemmissa asioissa mutta päävastuu on minulla ja ite siivoan kopin/terraarion , ruokin, vaihan veden tms.
Koti on tyhjänä (minä ja äitini on töissä ja koulussa) oikeestaan vain sen ajan kun olen koulussa eli klo 08-14 tai 09-15, enkä ole hirveesti kavereiden kanssa koulun jälkeen niin voin olla eläimen kanssa monta tuntia. Kokemusta minulla on bokserikoirasta,rotista,leijonaharjaksesta,kaloista,iguaanista,kissoista, kotiloista,hevosista (ei ole ollut ikinä hevosta lemmikkinä) ja kissoista. sen ei tartte olla sillee et niinku syli ja helyys eläin, mutta esim mieluiten sellaisen, joka tekisi muutakin, kun kerjäisi rapsutusta mutta tykkää kuitenkin välillisitä rapsutteluhetkistä. Ja paras olisi sellainen eläin, joka eläisi melko pitkään esim.10 vuotta, ja sellainen joka kiintyisi minuun, Ja mieluiten päivä eläin.

Kiitos jo etukäteen :)

4

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäpä chinchilla (jopa 20v), marsu (n. 5v) degu (n 5v), tai oka- tai seeprahiiriä ( n. 5v)?

• Ja sanotaampa vielä, että kaikki mainitut on laumaeläimiä, vaikka toki otatkin (ja muut täne eksyvät lukijat toivon mukaan) enemmän selvää ennen kuin mitään hankit :)

• kille1000

Marsu kuulostais hyvältä. Pärjää yksin muutamia tunteja/ yön yli. Mutta on samalla seurallinen ja päiväeläin. En vain tiedä mitä teidän kissat siitä sanois, olis inhottava pitää koko ajan huoneen ovea kiinni.

• sintsu1

chichilla olisi hyvä valinta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe