Oon 16 ja pääsen ehkä töihin. Mua mietityttää et mikä ois mahdollinen tuntipalkka. 14 päivän kesätyö on kokemuksena. Silloin mun tuntipalkka oli minimi eli 5€. Sukulaiset veikkais että saisin 7-9€ kaupassa, itse ehkä n. 7.5€.
Mikä olis realistinen arvio? Toki mulle käy 20€ palkka mut kuka sellasta antaa :D
Paljon kaupassa saa palkkaa tunnilta?
opkgko
3
214
Vastaukset
- 18vuotias
Ootko siis pääsemässä ihan pysyvään työsopimukseen?
Sisko tienaa jotai 9e tunnissa s-marketissa.
Mun mielest sul pitäs olla hygienia passi ja anniskelulupa et voit olla myyjänä, onko sulla nämä?- jdbfj
Paikka on siis rautakauppa: kahvion puolelle tiedän, etten pääse koska minulla ei ole hygieniapassia. Kiitos kumminkin vastauksestasi, alan pitämään 7.5€ tuntipalkkaa mahdollisena.
Bruttona 5 euroa/tunti. Tästä maksetaan 69% paskanlisävero jolloin nettoa tulee noin 1,5 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319