Näin hienoja alkusyksyn päiviä ei riitä joka syksylle. Kun on yöllä viieää, luonnonvedet eivät enää jaksa nousta kesäisiin lämpölukemiin.
Nyt useimmat ihmiset ovat iloisia.
2
81
Vastaukset
- tammikuu on jess
Siintä syystä ne enemmän oovatten iloisia kun n.100 päivän päästä on talvipäivänseisaus, sitten pakanallinen Joulu. Ihmiset linnoittautuvat koteihinsa, kodittomat kylläkin toivovat Tapaninpäivän jälkeistä arkipäivää.
- Kaija, onnistaa
Elämäni on juuri sellaista kun haluan:) ja vaikka maailmassa on sairaita ihmisiä jotka ei saa hoitoa niin säälin heitä kauheasti, he syö mielialalääkkeitä ja haukkuvat ihmisiä ja huomaa että sitä heidän omaa elämää ei oo enään, kuin jännitystä hakemalla netistä, itse asiassa saan makeimmat naurut heidän omalle tyhmyydelleen, se osoittaa kuinka yksinkertaisia he ovat, he ei jatka elämää vaan roikkuu omissa menneisyyksissään ja junnaavat paikoillaan, itse fiksuna menen elämässä eteenpäin ja ei mikään muo jaksa ärsyttää, itse asiassa kun ihmiset vuosia jatkaa heidän omaa pahanolon purkua niin siihen turtuu ja ei jaksa enään kiinnostaa, samat asiat pyörii ja voi vain olankohautuksella jatkaa elämää ja todeta he ovat säälittäviä ihmisiä jotka ei ole onnellisia:) minä olen onnellinen ja menen eteenpäin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823