Varmaan teillekin tullut tiedote uudesta käytännöstä, soittamisesta asiakaspalveluun. Numero on 010 alkuinen ja kallis. Jos laitteessa, esim. laajakaistassa, tai muissa yhteyksissä on vikaa, siis Elisan omissa yhteyksissä, kuinka tehdään sitten vikailmoitus. Jonotetaanko tuntitolkulla asiakaspalveluun? Sellainen ilmoitus olisi kiireellinen. Muissa tapauksissahan voi asioida oma.saunalahden kautta. Mutta jos sieltä joutuu tekemään vikailmoituksen, saa odottaa päiväkausia. Onneksi on lähellä ElisaShopit, ei muuta kuin sinne jonottamaan, ilmaiseksi. Tuo on kyllä törkeyden huippu, taidan alkaa katselemaan muita operaattoreita sitä mukaa kun määräaikaisuus häviää. On minulla yksi Soneran liittymä ja olen joskus tehnyt vikailmoituksen heidän sivuiltaan. Sieltä aina soitetaan asiasta, ei tarvitse odottaa vastausta. Varsinkin, kun ei joka päivä käy Soneran sivuilla, en myöskään Saunalahden sivuilla. Vain yksi kurjuus Soneran puheliittymissä on se, että ei ole pakettia, jossa ei olisi tekstiviestejä. Niitä en tarvitse, kun on whatsapp.
Asiakastuki 1.10.
elisakauppaan!
0
128
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264