Plussan testannut

piperina

Olen 19v tyttö, tänään plussasin kaksi testiä (en uskonut ensimmäistä). Parin viikon ajan on ihmetelty ja epäilty keliakiaa/maito-ongelmia kun maha on ollut niin sekaisin ja kipeä. Testasin kuitenkin varalta kun mielestäni menkkojen olisi pitänyt alkaa jo ja rinnat oli kipeät. Ilmeisesti mun keliakia oli sittenkin vauva.

Nyt pitäis päättää miten toimitaan. Ollaan 21v miehen kanssa oltu naimisissa kesä-heinäkuun vaihteesta ja asutaan omassa asunnossa, kumpikin on vielä koulussa.

Oon tehnyt abortin 14v, vaikka tiedän etten olisi todellakaan silloin ollut valmis, olen katunut ja miettinyt päätöstäni sen jälkeen. Nykyisen miehen kanssa ei ole käytetty ehkäisyä sen jälkeen kun kummaltakin oli taudit testattu, koska ollaan eletty siinä uskossa etten voi saada enää lapsia. No, pari vuotta se piti paikkansa..

Itse haluaisin pitää lapsen, mies arvelee omaa suhtautumistaan asiaan. On kuitenkin luvannut pysyä vierellä vaikka mitä kävisi. Mietin myös omia opintojani joita en ehtisi käydä loppuun. En vaan tiedä haluanko taas vuosia katua päätöstäni.

1

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LA 30.9.

"Nykyisen miehen kanssa ei ole käytetty ehkäisyä sen jälkeen kun kummaltakin oli taudit testattu, koska ollaan eletty siinä uskossa etten voi saada enää lapsia"

Mistä olet saanut päähäsi ettet voisi saada lapsia??? Gynekologiko sinulle sen on sanonut? Onko sinulla jokin sairaus joka mahdollisesti vaikeuttaa raskaaksi tuloa?

Olet tietoisesti miehesi kanssa ollut suojaamattomassa yhdynnässä, olette aikuisia, kantakaa sitten sen mukaisesti vastuunnekin.

Haluat pitää lapsen, sitten totta kai pidät lapsen. Voit käydä koulua vielä pitkään ja jatkaa sitten kun lapsi on sen ikäinen että hänet voi laittaas hoitoon. Kerrot että asutte omassa asunnossa. Ja käytte koulua, kumpikin. Millä te elätätte sitten itsenne, maksatte asuntolainaa jne.? Vai käyttekö te koulua ja olette siinä sivussa sitten työelämässäkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe