Eli olen nyt pitkän harkinnan jälkeen päättänyt lähiaikoina aloittaa ratsastustunneilla käymisen. Mikä olisi hyvä talli aloittaa tää harrastus? :D oon siis 15 v tyttö ja olen ratsastanut hevosilla mummolassa muutaman kerran aina vuodessa, mutta en ole mitenkään erityisen hyvä vielä... Kertokaa omia kokemuksia talleista ja että missä kannattaisi aloittaa? :)
Mikä olisi hyvä talli oulussa?
5
292
Vastaukset
- hipeli69
suosittelen kellon ratsastuskoulua! uusi talli hyvä kenttä ja hevosista pidetään tosi hyvää huolta! itse ollut 6-vuotta tallinomistajan kans tekemisissä ja osaa hommansa sekä ratsastuksen opettaja tosi huippu opettaja! käy itse paikan päällä katsomassa niin tiedät onko sinulle sopiva paikka :)
- Heppafani1
Se on ehkä vähän liian kaukana :( muuten kyllä...
- Amor♥
Kannattaa kokeilla Saaran tallia! Kiltit ja opettavaiset hevoset, mukava ilmapiiri ja ympäristö, hyvä opetus yms. Kannattaa käydä edes katsomassa tunnit eivät ole kovin kalliitakaan ;)
- äimiskä
Olen ratsastanut monissa paikoissa, mutta suosittelen äimärautiota tai kelloa, äimärautiolla on hyvä opetus ja kiltit hepat.
- Moi moi
Suosittelen saaran tallia ja ponipihaa ÄLÄ mene aaltokankaalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086