Onko ensimmäisistä matalaenergiatalojen vaurioista tehty yhteenvetoa.
Onko ensimmäisiä matalaenergiataloja purettu homeongelmien ja lahovaurioiden vuoksi?
Onko ensimmäisiä matalaenergiataloja purettu?
8
380
Vastaukset
- 20+2
Jo on päästy korjaushommiinkin. Pahimmassa tapauksessa liian paksusta seinäeristeestä johtunut kosteusongelma johti seinäeristeiden purkuun jo ennen talon valmistumista.
- Utsiva
Milloinka talo oli rakennettu. Milloinka suoritit purkutyön. Onko kohde salainen vai...
- 12+13
Utsiva kirjoitti:
Milloinka talo oli rakennettu. Milloinka suoritit purkutyön. Onko kohde salainen vai...
Ei oma vaan naapurin - eikä arvaa siksi julkistaa. Ihan vaan katseella seurannut olen tuota. Valmis ihan kohta - korjattuna.
- ei muuta voi sanoa
Kyllä olet tyhmä kuin saapas !
- Oletko tutkija
Onko mielipiteesi tarkoitettu matalaenergiatalon ostajalle?
- olen onneton
Minulla ei ollut varaa matalaenergia taloon, jouduin tyytymään vanhaan rintamatalo paskhaan jotka ovat ihan kauheita pommeja
- Utsiva
Toistan aloitusviestini.
Kiitos ei arvaus tai "näköluulotietoja". - åtsivä
ei ole purettu. Eikä tulla sen takia purkamaankaan. Rakennusvirheiden takia on kautta aikain purettu taloja. sitä ei edes matalaenergiatalot tule muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219