Kolmen prinsessan äiti

Sabrinaäiti

Olen kolmen pienen prinsessan äiti ja neljäs on tuloillaan , olen 22v, esikoiseni sain kun olin 18v seuraavan 20v ja sitä seuraavan 21v, mieheni on minua 5v vanhempi ja käy vakituisissa töissä , itsekin olen tällähetkellä töissä mutta äitiyslomalle jään n. 5 kk päästä :) hyvin pärjätään, mikä teinivanhemmissa ärsytää?

7

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm..

Aika nuorena tuo nuorin on hoitoon joutunut kun olet työssä, eli et kotona hoida ja mieskin käy työssä...

• Sabrinaäiti

Lähdin töihin kun nuorimmainen oli 5kk , äitini hoiti Liljaa 4kk ja Lilja meni pväkotiin, tämä ratkaisu oli tehtävä pärjätäksemme :)

• ???????????????????
        Sabrinaäiti kirjoitti:

Lähdin töihin kun nuorimmainen oli 5kk , äitini hoiti Liljaa 4kk ja Lilja meni pväkotiin, tämä ratkaisu oli tehtävä pärjätäksemme :)

Ethän sinä varsinaisesti enää mikään teinivanhempi ole, jos et koskaan ollutkaan, mutta miksi sinun täytyisi yksin saada täyttää tämä maa? Kolmessakin olisi ollut lapsia riittävästi. Ja onko tuollainen lapsitehtailu noin pienillä ikäeroilla terveellistä äidille - saati sitten lapsille?

• Sabrinaäiti
        ??????????????????? kirjoitti:

Ethän sinä varsinaisesti enää mikään teinivanhempi ole, jos et koskaan ollutkaan, mutta miksi sinun täytyisi yksin saada täyttää tämä maa? Kolmessakin olisi ollut lapsia riittävästi. Ja onko tuollainen lapsitehtailu noin pienillä ikäeroilla terveellistä äidille - saati sitten lapsille?

Halusimme neljä lasta jo alunperinkin ja emme enää ole lisää tekemässä tämän jälkeen . Lapsille eiole haitallista tehdä niillä on vain enemmän seuraa toisistaan leikkiikäisinä :)

• .........

Ja miksi tehdä lapsia tuolla tahdilla jos sitten laittaa ne pieninä hoitoon??

• Sabrinaäiti

No olisko vaikka sitä että niillä in toisistaan seuraa toisilleen , omaäitini jäi vuorotteluvapaalle silloinkun ensimmäinen lapsi syntyi hoitaa likkoja nyt kotonaan mitä pahaa ?

• "teiniäiti"

Huomatkaa, jos olisi kyse 35v mammasta niin ei täällä silloin nostettais esille miten aikasin äiti on lähtenyt töihin. Nostan hattua että jaksoit lähteä töihin kun vauva oli pieni, ja mummulle ruusuja että hoiti pienintä kotona!
      Kyllä, meidän nuorienkin on joskus tehtävä isoja päätöksiä taloudellisista syistä, niinkuin vanhempienkin.
      Itse olin 17v kun sain esikoisen, toinen syntyi kun olin 20v ja vuosi myöhemmin syntyi kolmas.. Nyt minulla on vakituinen työpaikka, nuorin lapsista 2v, oma asunto..
      Vaikka olenkin nuori äiti niin silti elämässä voi pärjätä hyvin.

Teinivanhemmat ärsyttää varsinkin silloin jos heillä menee hyvin. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe